حوادث و رویداد

کشف ۳۵ کیلوگرم حشیش در تهران

کشف ۳۵ کیلوگرم حشیش در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری سه سوداگر مرگ خبر داد و گفت: 35 کیلو و 500 گرم عسل در خوابگاه متهمان کشف شد.

به گزارش دنیای 77 ، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند وی گفت: پس از گزارش های مختلف در مورد اقدامات مجرمانه یک فروشنده مرده در منطقه ای از جنوب تهران و داور شکایات مردمی ، پرونده ای در این زمینه تشکیل شد و تیمی از افسران عملیات ویژه پلیس موضوع را در دست گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: در تحقیقات مقدماتی مقامات متوجه شدند متهم یک توزیع کننده مواد مخدر حرفه ای است که خانه خود را به انبار و انبار مواد مخدر تبدیل کرده و پس از خرید مواد مخدر از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در مرز شرقی کشور ، محل جابجا و بسته بندی شده است. با همکاری چندین نفر از همکارانش توزیع شد و توزیع شد.

وی ادامه داد: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده ، تحقیقات میدانی اطلاعاتی را که توسط افسران پلیس به دست آمده یافت و سرانجام محل متهم را شناسایی کرد ، نتایج تحقیقات در مراجع قضایی منعکس شد و متهمان دستگیر و از مخفیگاه آنها بازدید کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: مأموران به مخفیگاه متهمان اعزام شدند و در بازرسی از منزل سه مظنون دستگیر و 35 کیلو و 500 گرم عسل کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس حسنوند ، وی سرانجام گفت: متهمان پس از تحقیقات بیشتر برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا