استانی

کشف ۱۴ تن مواد مخدر در فارس

کشف ۱۴ تن مواد مخدر در فارس

دنیای 77 / فارس فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: امسال با دستگیری مأموران 28 باند تهیه و توزیع ، 14 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در فارس کشف شد.

سرتیپ رحماخ حبیبی در جمع خبرنگاران در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر روز سه‌شنبه 23 ژوئیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به یک واقعه شیطانی و مخرب تبدیل شوید.

فرمانده انتظامی فارس افزود: جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر شناخته شده است و از این رو برنامه های مختلفی را در زمینه های فرهنگی ، درگیری و پیشگیری اجرا کرده است.

حبیبی افزود: در این حالت نیروهای امنیتی اقدامات لازم را برای مقابله با تهدیدات مواد مخدر و مقابله با دلالان مرگ انجام داده اند و عزم جدی و مصمم ناجا برای پوشش این حادثه نشان می دهد که آنها برای نظام مقدس و میهن اسلامی چه فداکاری کرده اند. این شیطنت است.

وی ادای احترام به شهدای گرانقدر به ویژه در مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: امسال 26 باند مواد مخدر در استان فارس از بین رفت و 14 تن مواد مخدر از این دلالان مرگ کشف شد. افزایش یافت.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: در این مدت 330 دستگاه خودرو توقیف و 2 هزار و 800 نفر مظنون از جمله قاچاقچیان مواد مخدر ، معتادان ، توزیع کنندگان و سایر عوامل دستگیر و محاکمه شدند.

حبیبی خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان علیه عرضه و توزیع مواد مخدر همیشه یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی به ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی فارس بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا