حوادث و رویداد

کشف و پلمب کارگاه تولید سموم کشاورزی تقلبی در خرم‌آباد

کشف و پلمب کارگاه تولید سموم کشاورزی تقلبی در خرم‌آباد

دنیای 77/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: با پلمپ یک کارگاه غیرمجاز در شهرستان خرم آباد 4000 لیتر سم، کود و رنگ تقلبی کشاورزی به ارزش 10 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

یحیی الهی امروز در نشست خبری گفت: ماموران کلانتری 15 خرم آباد در یک کارگاه غیرمجاز از تولید سم کشاورزی تقلبی مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: در بررسی ها و بررسی های اولیه مشخص شد که مردم خرم آباد اقدام به ساخت سموم تقلبی از انواع برندهای تقلبی و راه اندازی کارگاه و فروش آن به روش های مختلف در استان می کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از این کارگاه 4000 لیتر انواع سموم کشاورزی، کود و رنگ غیرمجاز و تقلبی و مقدار زیادی کشف شد. از برچسب های چاپ شده و PET تقلبی. .

الهی گفت: در این رابطه کارگاه های مربوطه پلمب و یک نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا فرستاده شده است، گفت: کسانی که با ساخت اقلام تقلبی می خواهند سلامت جامعه و شهروندان را تهدید کنند در صورت کسب اطلاعات و برخورد جدی پلیس با آنها برخورد می کند. اطلاع رسانی در این خصوص بلافاصله موضوع را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهد تا از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری شود و با آنها برخورد قاطع شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا