اقتصادی

کشت تابستانه خوزستان، در انتظار تصمیم مدیریت بحران

کشت تابستانه خوزستان، در انتظار تصمیم مدیریت بحران

دنیای 77 / خوزستان معاون توسعه تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به چگونگی تصمیم گیری در مورد کشت صیفی در خوزستان گفت: وضعیت فعلی در اسکان و تصویب ستاد مدیریت بحران در هر حوزه آب و روش کشت مناسب برای آب منابع خوزستان و در صورت تصویب ، استاندار و ادارات مربوطه و ادارات و اتحادیه های کارگری از آن مطلع می شوند.

تورج ناروجی می گوید: گزارش ها از شرکت های آب و برق استان خوزستان بر اساس کاهش قابل توجه منابع آب پشت سدها است. این موضوع در جلسات متعددی به ریاست فرمانداران و معاونین استاندار و ستاد مدیریت بحران و با حضور ادارات و دستگاههای مربوطه از جمله شرکتهای آب و برق و اتحادیه های کارگری مطرح شد.

به گزارش دنیای 77 ، وی با اشاره به تصمیم گیری درباره محصولات صیفی در خوزستان افزود: این بحران به مدیریت ارائه شده و در صورت تصویب به استاندار و دستگاه ها و ادارات مربوطه و ادارات و اتحادیه های صنفی ابلاغ می شود.

معاون توسعه تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ، که در یک برنامه تلویزیونی صحبت کرد: “با توجه به مشکل منابع آب و کمبود آب ، ما به کشاورزان توصیه می کنیم جهاد کسورجی را برای بهبود بهره وری منابع آب و کشت بیشتر و تولید بالاتر و استفاده از آب در هکتار از روشهای نوین آبیاری تحت فشار برای کاهش و توانایی کشت بیشتر استفاده کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا