ورزش

کری‌خوانی افشین پیروانی: شما پزشک هستید؟

کری‌خوانی افشین پیروانی: شما پزشک هستید؟

به گزارش خبرگزاری دنیای 77: افشین پیروانی، استقلال و پرسپولیس پس از تساوی دو تیم فوتبال، درباره این دیدار گفت: از نظر فوتبالی بهتر بازی کردیم و شرایط بهتری داشتیم اما برنده نشدیم. اگر می بردیم حداقل با یک اختلاف پیروز می شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال را متوقف کرده است، گفت: فکر می کنم استقلال جلوی ما را گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات مجیدی درباره پنالتی نگرفتن استقلال تصریح کرد: کدام صحنه؟ هیچی یادم نمیاد!

یکی از پیروان اعتراض نیمکت نشینان دو طرف در زمین گفت: ما بهترین و آرام ترین نیمکت را داریم. هر کس حق دارد هر کاری می خواهد بکند. صحنه ای ندیدیم

وی در پاسخ به این سوال که چقدر با ستاد فاصله دارید، گفت: ما به ستاد عادت کرده ایم و مطمئنیم به جایگاه خود برمی گردیم. در شرایط فعلی تمام تلاش خود را می کنیم تا به صدر جدول برگردیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا امروز در زمان بیماری گل محمدی ماسک نزده است، گفت: شما پزشک هستید؟ به یحیی گل محمدی می گویم اگر از این به بعد می خواهد کاری انجام دهد با شما هماهنگ کند.

یکی از دنبال کنندگان آینده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آینده خوبی داریم، چون تیم خوبی داریم. ما متحد هستیم و هواداران امیدوارند که قهرمان شویم. ما به قهرمانی عادت کرده ایم و انشالله باز هم قهرمان می شویم.

وی در خصوص مشکلات مالی بازیکنان گفت: مشکلات در حال حل شدن است و امروز باشگاه مبلغی را پرداخت کرده و در مجموع وضعیت خوب است.

251254

دکمه بازگشت به بالا