ورزش

کریستیانو رونالدو تبرئه شد! – دنیای 77

کریستیانو رونالدو تبرئه شد! - دنیای 77

منابع خبرگزاری اعلام کردند دنیای 77; دادگاه لاس وگاس اتهامات یک زن علیه کریستیانو رونالدو در یک پرونده تجاوز جنسی را رد کرد و گفت که مدارک ارائه شده توسط شاکی نادرست یا ناکافی است.

جنیفر دورسی، قاضی فدرال، که ریاست دادگاه علیه رونالدو را بر عهده داشت، گفت که اتهامات مطرح شده از سوی شاکی کاترین مایورگا را رد می کند زیرا پرونده او بر اساس شواهد محرمانه ای است که توسط وکیل شاکی به دست آمده است. و این دستور صحت پرونده را زیر سوال برده است

سال گذشته، دادگاه دیگری در لاس وگاس با استناد به رفتار تیم وکلای مایورگا، شکایت مشابهی را رد کرد.

در بخشی از حکم صادره از سوی قاضی آمده است: شکایت شاکی بر اساس اطلاعاتی است که از راه اشتباه به دست آمده است و در این صورت دادگاه تصمیم صحیحی را برای رد شکایت شاکی می یابد.

تیم حقوقی شاکی اطلاعاتی در مورد این پرونده از پینتو، موسس Lex Football دریافت کرده است. یک قاضی دادگاه لاس وگاس این اطلاعات را محرمانه دانست و دسترسی به آن را از طریق روش های نامناسب محکوم کرد.

در بخشی دیگر از حکم دادگاه آمده است: وکیل شاکی برای طرح شکایت متهم و پس از دستیابی به این اطلاعات حساس، به جای تماس با دادسرا یا سازمان دیگر، اقدام به اقدامات غیرقانونی از جمله هک کردن اطلاعات و هویت متهم کرده است. برای تقویت. وی بدون رعایت ضوابط قانونی این اطلاعات را در اختیار موکل خود قرار داده و این موضوع باعث ایجاد سوالاتی در دادگاه درباره صحت اظهارات شاکی شده است.»

بیشتر بخوانید:

254 258

دکمه بازگشت به بالا