ورزش

کرونا همچنان علیه برگزاری لیگ‌ برتر/تعطیلی در انتظار لیگ نوزدهم؟

کرونا همچنان علیه برگزاری لیگ‌ برتر/تعطیلی در انتظار لیگ نوزدهم؟

با تصمیم ستاد تاج گذاری ، تیم های فوتبال حاضر در لیگ برتر باید تمرین خود را بعد از تست PCR شروع کنند و جواب مشخص است برای شروع تمرین از 23 ژوئن. این آزمایش 24 تا 48 ساعت به طول می انجامد که برخی از تیم ها یا تیم های لیگ برتر قبل از زمان برگزاری آزمون تمرین را آغاز می کنند ، این امر باعث گسترده تر شدن آن یا افزایش خطر انتشار ویروس می شود.

شایعه شده است که آزمایش تاج بازیکنان گهر گهر سیرجان و چند دلیل دیگر برای این تیم تأیید شده است ، اما مسئولان این باشگاه هنوز آمار دقیقی را اعلام نکرده اند. در حالی که جلسات تمرینی تیم آزمایش PCR را عامل مهمی در این شیوع اعلام کرده است ، سلامت بازیکنان و جامعه در هر حال اولویت اصلی است.

بیشتر بخوانید: کدام بازیکن پرسپولیس کرونا را بدست آورد؟

علاوه بر گل گهر ، گزارشی از خبرهای مشکوک یا مثبت از سوی چندین عضو تیم دیگر منتشر شده که مسابقات را سخت می کند. چندین تیم هنوز این آزمایش را انجام نداده اند یا آزمایش نکردند. با این حال ، این وضعیت ممکن است ادامه یابد و لیگ آینده مشخصی ندارد.

آنچه مشخص است این است که کورونا هنوز مخالف بازی بیشتر مسابقات لیگ است و جلسه ویژه روز سه شنبه همه ابهامات مربوط به برگزاری یا عدم حضور در لیگ برتر را نشان می دهد.

255 41

دکمه بازگشت به بالا