عمومی

کرونا را جابجا نکنید

کرونا را جابجا نکنید

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

“دکتر فرشید رضایی” در گفتگو با ساعت 18:30 در مورد ارتباط مستقیم بین تعداد سفرها و افزایش تعداد مبتلایان به کروناویروس ، گفت:

این متخصص بیماریهای عفونی وزارت بهداشت اضافه کرد: براساس تجربه چند ماه گذشته ، تعداد سفرها بیشتر شده و تعداد مبتلایان به کووید 19 نیز بیشتر است.

وی گفت: “کورون ویروس یک ویروس اسرارآمیز است.” “برخی از مردم علیرغم همه مشاهداتشان ، نفهمیدند که کوید چگونه 19 بیماری را منقبض کرده است.”

رضایی اظهار داشت: تاریخ ماه Coroner نشان می دهد که شهرهای توریستی و زیارتی بیش از هر شهر دیگری به این ویروس آلوده شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد می گوید: مسافرت های غیر ضروری در بیماری های همه گیر توصیه نمی شود.

دکتر بحرینی افزود: “همکاری مردم برای پیروی از دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک از پیک ما پیشی گرفته است.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مردم توصیه کرد زیارت غیر اجباری در مشهد را به تعویق بیندازند.

استاندار گیلان با چراغ قرمز با اشاره به استاندار گیلان گفت: سفر موضوعی مهم در عفونت های عروق کرونا قلبی است. بومیان پیش از این پروتکل بهداشت را در نوروز و تابستان رعایت کرده اند و سلامت و سلامت میزبان را بدون سفر به استان حفظ کرده اند.

وی در آستانه سالگردهای تاسوعا و عاشورا ، به هموطنان خود توصیه كرد كه از سفرهای غیرضروری خودداری كنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه بیشتر شهرهای مازندران سرخ هستند ، در گفتگوی تلفنی با دنیای 77 گفت: تعطیلات آینده در ایام محرم میهن است و مردم به خانه باز می گردند.

سیدعباس موسوی همچنین به هموطنان خود توصیه کرد که بهتر است با پیوستن به جنبش “هر خانه حرم است” از گسترش بیشتر تاج جلوگیری شود.

دکمه بازگشت به بالا