سلامت

کدام کلینیک های کاشت مو بهترین هستند؟

برای افزایش جذابیت مطمئناً مراقبت از مو و پلک بسیار مهم است و کسی منزجر نیست. بیایید ببینیم چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم.

برای افزایش جذابیت مطمئناً مراقبت از مو و پلک بسیار مهم است و کسی منزجر نیست. بیایید ببینیم چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم.

روغنهای اساسی با روش تقطیر یا تبخیر از گیاهان استخراج می شوند. اگرچه روغنها در اصل به دلیل خاصیت معطر شناخته شده هستند ، اما دارای خواص شیمیایی قوی هستند که می توانند برای سلامت مو مفید باشند. از روغنهای ضروری شرقی و هومیوپاتی به دلیل دارا بودن کمبود و خطر کم عوارض جانبی به عنوان جایگزین گیاهان دارویی استفاده شده است. یکی از مزایای برخی از روغنهای اساسی این است که آنها سلامت موهای شما را بهبود می بخشند. از روغن های مختلفی برای کمک به رشد مو و تقویت مو و ریشه و درخشش استفاده می شود.

1- روغن اسطوخودوس

کدام کلینیک های کاشت مو بهترین هستند؟

روغن اسطوخودوس می تواند رشد مو را افزایش دهد. دانشمندان دریافتند که روغن اسطوخودوس دارای خواصی برای افزایش رشد سلولی و کاهش استرس است. همچنین دارای خواص میکروبی و ضد باکتریایی است که می تواند سلامت پوست سر را بهبود بخشد.

چند قطره روغن پرتوی را با 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون یا روغن نارگیل مایع مخلوط کرده و مستقیماً روی پوست خود بمالید. این کار را حداقل 10 دقیقه قبل از شستن موها و خوردن شامپو انجام دهید. می توانید هفته ای یک بار این کار را انجام دهید.

2- روغن اسب

کدام کلینیک های کاشت مو بهترین هستند؟

روغن اسب دارویی حاوی سیلیس است که تصور می شود باعث افزایش سرعت و قدرت رشد مو و کاهش شوره سر می شود. مطالعات مربوط به قرص های رژیمی حاوی روغن نشان داد روغن ها می توانند مو رشد کنند و قدرت موهای خانم را افزایش دهند. همچنین می تواند به عنوان یک درمان موضعی موثر باشد ، زیرا روغن می تواند گردش خون به پوست سر را افزایش دهد. 2 قاشق غذاخوری روغن را با 2 قاشق غذاخوری روغن مخلوط کنید. بطور مستقیم روی پوست خود بمالید. این کار را حداقل 10 دقیقه قبل از شستن موها و خوردن شامپو انجام دهید. می توانید هفته ای یک بار این کار را انجام دهید.

3- روغن نعنا فلفل

کدام کلینیک های کاشت مو بهترین هستند؟

روغن نعنا فلفل می تواند باعث احساس سرما و تحریک شود زیرا باعث افزایش گردش خون به ناحیه مورد استفاده می شود. این می تواند رشد مو را افزایش دهد. در آزمایشات این روغن با موش ها تعداد فولیکول ها ، عمق فولیکول و رشد عمومی مو افزایش یافته است.

2 قطره روغن فلفل را با مخلوط روغن حامل انتخاب کنید. به مدت پنج دقیقه پوست سر و شامپو را ماساژ دهید.

برای کلینیک ما توصیه می شود

دکتر رضایی

قیطریه ، بلوار 35 متری قیطریه ، خیابان منزل حداد نژاد ، پلاک 105 ، طبقه چهارم

کدام کلینیک های کاشت مو بهترین هستند؟

این درمانگاه یکی از مراکز با بالاترین سطح رضایت کاربر است. مركز كاملاً تخصصی ، متعهد و مجهز در شهر قیطریه ، تهران. ممکن است قیمت ها نسبت به سایر کلینیک های موجود در این لیست پایین باشد ، اما نسبتاً مناسب هستند و شما بعد از پیوند ، بالاترین کیفیت کاشت مو ، بالاترین تراکم و یک خط رشد کاملاً طبیعی را خواهید داشت.

نظرات منتخب: “اول از همه ، این کلینیک خیلی شلوغ نیست و بیشتر کارکنان آن ، کارکنان دائمی هستند .در پشت آن شخص نمی چرخد ​​، دکتر رضایی. این باعث تلاش مشتری می شود و سابقه آنهاست. او 12 سال پیش بود و واقعاً این کلینیک قدیمی وی است) “

دکمه بازگشت به بالا