ورزش

کدام تیم‌ها در منظقه سقوط قرار دارند؟

کدام تیم‌ها در منظقه سقوط قرار دارند؟

آفتاب نیوز:

نگاهی به جدول رده بندی لیگ پایین می گوید که هر 5 تیم خطر حذف را بسیار جدی می گیرند. پارس جنوبی با 20 امتیاز در رده دوازدهم است ، سیرجان گل گهر با 19 امتیاز در جایگاه سیزدهم است و سایپا با همین تعداد امتیاز در رده های بعدی قرار دارد و شاهین بوشهر و پیکان به ترتیب با 16 و 15 امتیاز در صدر جدول هستند. و پلی آف لیگ بسته به برنامه فعلی پایین تر خواهد بود.

با این حال ، این جدول به هیچ وجه نمی تواند تعیین کننده باشد ، زیرا تیم های اول مانند شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان با تغییر سرمربی در نیمه دوم فصل و جذب بازیکنان جدید ، روند عواقب مثبت را آغاز کرده اند. آنها می توانند با شروع مجدد رقابت ، نتایج نسبتاً خوب خود را با فرصت ثبت نام بقا در لیگ برتر ادامه دهند و از 9 بازی باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنند. از طرف دیگر ، مسابقات مقدماتی که تیم های پایین تر با هم بازی می کنند نیز می توانند نقش مهمی در گنجاندن محاکمه زمانه و بقیه داشته باشند. به عنوان مثال ، امروز تیم پیکان در جدول 16 باید با گل گهر ، سایپا و پارس جنوبی جم روبرو شود و کسب امتیازات لازم از این نبردها می تواند به ماندن شاگرد عبدالله ویس در لیگ برتر کمک کند. .

تعداد امتیازات جدول لیگ برتر و تیمهای منتخب فصل گذشته نشان می دهد که حداقل 25 امتیاز برای حضور در لیگ برتر لازم است ، بنابراین تیم هایی مانند شاهین و پیکان باید فکر کنند که از پایین جدول فرار کنند. برای زنده ماندن در لیگ ، آنها باید در چند بازی بعدی حداقل 3 بر 4 پیروز شوند و منتظر بمانند تا سایر نامزدها از بین بروند.

دکمه بازگشت به بالا