سلامت

کاهش پادتن حاصل از واکسن کرونا در سالمندان بالای ۷۰ سال

کاهش پادتن حاصل از واکسن کرونا در سالمندان بالای ۷۰ سال

به گفته شاف ، داده های جدید اداره ملی آمار انگلیس نشان می دهد که اگرچه سیستم ایمنی افراد مسن هنوز بسیار بالا است ، اما تعداد افرادی در این گروه سنی که آنتی بادی مورچه Covid-1 دارند در حال کاهش است.

در این گزارش آمده است که 4.4 درصد از افراد بالای سن جولای که در ماه ژوئیه آنتی بادی ضد ویروس کرونا داشتند ، به 922 درصد کاهش یافته است.

کارشناسان معتقدند این درصد کاهش ادامه خواهد داشت و برخی نگران هستند که این روند نزولی در ماه های زمستان ادامه یابد.

دکتر کوئنتین فیلمن از آزمایشگاه پزشکی لندن گفت: از آنجا که افراد مسن و ضعیف ابتدا واکسینه می شوند ، به محض فرا رسیدن فصل سرما ، مصونیت خود را از دست می دهند. کووید -1 احتمالاً در پاییز و زمستان با بیماری های دیگر از جمله آنفولانزا افزایش می یابد. کسانی که بیشتر در معرض خطر هستند ، مجبور نیستند ایمنی حیاتی خود را از دست بدهند. تا کنون ، تنها یک درصد از افراد آسیب پذیر جامعه ، که سیستم ایمنی بدن آنها بسیار ضعیف است ، برای کنه سوم در نظر گرفته شده است. ما اکنون در ماه سپتامبر رسیده ایم و هنوز منتظر هستیم تا ببینیم افراد دیگر واکسن یادآوری را دریافت خواهند کرد.

“تحقیقات ما نشان می دهد که در هفته های اخیر ، از 9 اوت 2021 ، درصد آنتی بادی ها در خون بزرگسالان در همه گروه های سنی افزایش یا افزایش یافته است ، اما سطح آنتی بادی ها در خون بزرگسالان در سراسر انگلستان کمی کاهش یافته است. به

این گزارش می افزاید: از اواخر ماه ژوئیه ، سطح آنتی بادی ها در خون افراد 70 سال به بالا کاهش یافته است.

کمیته مشترک واکسیناسیون و مصونیت (GCI) همچنین روز چهارشنبه اعلام کرد که دوز سوم واکسن در دسترس 5 میلیون نفر از شهروندان بریتانیایی در معرض خطر است ، اما هیچ تصمیمی در مورد برنامه طولانی مدت واکسیناسیون پاییزی گرفته نشده است. مستقل. اعلام نشده است. همچنین از محققان خواسته شده است تا تولید واکسن های تقویت کننده برای بزرگسالان را تسریع کنند.

دکمه بازگشت به بالا