عمومی

کالاهای اساسی در راه بازار

کالاهای اساسی در راه بازار

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،
مهدی میرصرفی در تیتر امشب دنیای 77 با بیان اینکه با کاهش قانون و نظم ، تجارت جهانی به سمت سهولت پیش رفته است ، افزود: و بارها مقام حاکم یکی است ، ممکن است این بیماری ها در شرایط عادی خود را نشان ندهند ، اما اگر بیماری جنگ و تحریم ها با آن همراه باشد ، مشکلاتی را برای کشور ایجاد می کند.

مدیرکل گمرک ایران با اشاره به اینکه میزان کالاهای ترخیص شده در ماه ها و 13 روز گذشته برابر با میزان کالاهای ترخیص شده در مدت مشابه سال گذشته است ، افزود: به زودی ترخیص می شود و در حال حاضر 685 هزار تن کالا در حال ترخیص است.

میراشرفی افزود: بنادر ما بیش از 4 میلیون تن کالای اساسی دارند که 3 میلیون تن آن موجودی کالا محسوب می شود.

عباس قبادی ، دبیر ستاد تنظیم بازار ، قوانین و مقررات موجود را متناسب با شرایط عمومی دانست و گفت: این قوانین و مقررات یکی از دلایل ناهماهنگی در منع جنگ و سرکوب است ، زیرا هر سازمانی تلاش می کند مسئولیت های خود را بر اساس قانون موجود انجام دهد. ، با این حال ، شرایط جنگ روش های خاص خود را دارد و باید با انجام جلسات این معیارها کاهش یابد.

وی تأکید کرد: من به شدت معتقدم که هیچ گونه کمبودی در تولیدات ما در کشور وجود ندارد.

مرتضی رضایی ، معاون امور دام وزارت جهاد ، به تعدادی از دستورالعمل ها و قوانین پیچیده اشاره کرد: “ناهماهنگی دیگر ، تداخل در مسئولیت ها و وظایف است و این مشکلات زمانی بوجود می آیند که همه دستگاه ها بخواهند مسئولیت های خود را انجام دهند.”

وی در مورد افزایش قیمت تخم مرغ و گوشت توضیح داد: دلیل اصلی افزایش قیمت تخم مرغ افزایش صادرات بود که با وقفه موقت در صادرات تخم مرغ به قیمت مصوب بازگشت و عکس این اتفاق افتاد در غیر این صورت در تولید گوشت اتفاقی نیفتاد و قیمت گوشت بلافاصله بالا رفت. به زودی به زیر 50،000 تومان برمی گردم.

عباس تابش ، رئیس آژانس امنیتی نیز وجود تجهیزات کافی در کشور را تأیید کرد: “به منظور حل مشکل در کوتاه مدت ، تعدادی از وظایف توسط نهادهای امنیتی و مدیریت در اولویت قرار گرفته اند.”

وی افزود: از فردا تلاش خواهیم کرد دادستانی و نیروی انتظامی را تلفیق کرده و از اصناف برای بازرسی و شناسایی انبارها استفاده کنیم ، نگهداری محصولات حساس ، اساسی و اساسی در انبارهایی که عضو سیستم انبار نیستند جرم است. علاوه بر احتکار ، اخلال در سیستم اقتصادی کشور قلمداد می شود بنابراین فردا سیستم انبارداری بازرسی می شود و کالاهای موجود در انبارها به کف بازار می رسد.

تابش گفت: در طولانی مدت ، باید به فکر شبکه توزیع منسجم و شفاف باشیم و بتوانیم به سرعت یک سیستم تجارت گسترده را مدیریت کنیم.

دکمه بازگشت به بالا