عمومی

چندکلام برای نمایندگان مجلس، قبل از پایان این چهار سال!

چندکلام برای نمایندگان مجلس، قبل از پایان این چهار سال!

با این حال می خواهم به چند نکته اشاره کنم که برای دشت اول بد نیست.
1 اگر می خواهید انتخابات ریاست جمهوری پارلمان شوید و خود را به عنوان یکی از روسای جمهور رقم بزنید ، این نیازی نیست که بتواند به راحتی بر گردن هر حزبی بیفتد و می تواند خفه کننده باشد.

2 کار شما تصویب قوانینی و نظارت بر اجرای آنها است. وظایف نامحدود را به خودتان تحمیل نکنید و از متن قانون پیروی کنید.

3 شما وظایف زیر را ندارید:

– دخالت در برکناری و تأسیس قوه مجریه زیرا باید اصل تفکیک اختیارات رعایت شود و پرداخت باج ، اخاذی پول و تهدید به بازجویی و بازجویی برای گرفتن امتیاز کار درستی نیست و نتیجه بخش نخواهد بود.
– این کشور دارای یک سیستم طولانی و گسترده است که وظیفه آن برنامه ریزی برای توسعه و آماده سازی است. مداخلات در شناسایی چنین برنامه ریزی و امتیاز دهی به عهده شما نیست.
– خوب شعار دادن ، اما خوب نیست. ایده ها را قبل از سخنرانی ، نه شعار ، در سخنرانی ها و گفتارها بیان کنید.
– به نظر مردم اینگونه نیست که صدها میلیون یا میلیارد دلار روپیه برای ورود به مجلس هزینه کرده باشید ، بنابراین یک خط حول و حوش دلالان و مستاجرین بکشید و در اصل پیرامون توافق نامه باشید. در غیر این صورت ، پایان شما خوب نخواهد بود.
– مردگان را زنده نگه دارید ، به مردم کشور خود بگویید که توجه نکنند ، زیرا صفحه برگشته ، شعارها برعکس می شود! و زندگی به مرگ شما تبدیل می شود.
– شرکت در مراسم تشییع جنازه سران کشور شما مسئولیت شما نیست ، اگرچه حضور در این رویدادها خوب است ، اما اگر این موضوعات بر قانون مجلس و فعالیت های نظارتی شما تأثیر بگذارد ، تضمین می شود.
– مراقب باشید که این صندلی ها در دست شما بی خطر باشند و فردا از شما گرفته می شوند و شما باید در هر دو جهان مسئولیت داشته باشید.
– دروغ و تهمت و شعارهای خالی و تخریب را فراموش کنید ، در غیر این صورت به شما آسیب می رساند.
– مراقب سالن آلوک و مایا باشید. توانایی کار برای به دست آوردن شغل مورد نیاز است و می تواند سوال برانگیز باشد. پس مواظب خود باشید تا در اعتماد به نفس کاذب نشوید.

دکمه بازگشت به بالا