عمومیکسب و کار دنیای 77

چشم آنلاین نمایندگی بیسیم واکی تاکی مجاز در خوزستان

چشم آنلاین نمایندگی بیسیم واکی تاکی مجاز در خوزستان

نمایندگی بیسیم های مجاز در خوزستان انواع بیسیم های واکی تاکی مجاز را عرضه مشتریان می کند و شما می توانید از طریق وبسایت این نمایندگی و یا مراجعه حضوری، اقدام به خرید بیسیم واکی تاکی در مدل های مختلف کنید. این نمایندگی، خدمات پس از فروش و گارانتی را برای محصولات خود در نظر گرفته است ضمن اینکه مشاوره قبل از خرید نیز ارائه می کند تا مشتریان بتوانند از طریق مشورت با کارشناسان، مدل بیسیم مناسبی را تهیه نمایند. در این صفحه شما را با نمایندگی بیسیم های مجاز در خوزستان و اهواز بیشتر آشنا می کنیم. لطفا ما را همراهی کنید.

بیسیم واکی تاکی مجاز چیست ؟

بیسیم واکی تاکی در دو دسته کلی مجاز و غیرمجاز طراحی می شود که واکی تاکی های مجاز مناسب برای استفاده توسط عموم افراد است اما از واکی تاکی غیرمجاز فقط بخش های دولتی و امنیتی می توانند استفاده کنند.

استفاده بدون مجوز از واکی تاکی موجب تداخل رادیویی با نهاد های حکومتی می شود و ممکن است طول موج بیسیمی که شما استفاده می کنید، بر روی شبکه بیسیم نیروی انتظامی تداخل ایجاد کند.

بنابراین شما باید با مراجعه به نمایندگی بیسیم های مجاز در خوزستان، بیسیمی تهیه کنید که موج و کانال مشخصی داشته باشد و در اختیار هیچ نهادی نباشد.

خرید اینترنتی و حضوری واکی تاکی از چشم آنلاین نمایندگی بیسیم های مجاز در خوزستان

شما می توانید از طریق نمایندگی بیسیم های مجاز در خوزستان، به صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید بیسیم کنید. فروشگاه چشم آنلاین به عنوان نمایندگی معتبر واکی تاکی در خوزستان اهواز خیابان کاوه شرقی (شهید کیوان) نبش قنادان زاده ، از طریق وب سایت cheshm-online.com امکان خرید اینترنتی را برای شما فراهم ساخته است و می توانید از طریق این سایت، تنوع زیادی از انواع مدل های بیسیم را مشاهده کنید و با بررسی نظرات مشتریانی که قبلا خرید کرده اند و همچنین مقایسه مشخصات و قیمت هر یک از محصولات، بیسیم متناسب با کاربری و بودجه خود را خریداری نمایید.

از مزایای خرید بیسیم واکی تاکی مجاز از فروشگاه چشم آنلاین، می توانیم به موارد زیر اشاره ای داشته باشیم :

تنوع بیسیم ها

در فروشگاه چشم آنلاین تنوع زیادی از انواع واکی تاکی های مجاز موجود است تا شما بتوانید متناسب با بودجه خود، مدل مناسب را تهیه کنید.

خدمات تعمیرات

نمایندگی بیسیم های مجاز در خوزستان، خدمات تعمیرات حرفه ای را ارائه می کند و اگر واکی تاکی شما دچار مشکل فنی شد، می توانید از خدمات این نمایندگی معتبر و متخصص بهره مند شوید.

گارانتی معتبر

از موارد مهمی که در زمان خرید بیسیم واکی تاکی باید به آن توجه کنید، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش است. بیسیم های واکی تاکی غیرمجاز، خدمات پس از فروش و گارانتی ندارند و اگر مشکلی برای دستگاه پیش بیاید، هیچ نمایندگی خدمات را ارائه نمی کند.

اما با خرید بیسیم های مجاز از نمایندگی معتبر در خوزستان، گارانتی و خدمات پس از فروش شامل حال بیسیم شما می شود. مدت زمان گارانتی معمولا 12 ماه است و اگر طی این مدت بیسیم شما خراب شود، از طریق ضمانت نامه می توانید اقدام به تعمیر رایگان یا تعویض دستگاه کنید.

دارا بودن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

نمایندگی بیسیم های مجاز در خوزستان، بیسیم هایی را ارائه می کند که از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجوزهای لازم را دارند. تمام بیسیم های مجاز مورد تایید این سازمان هستند.

قیمت مناسب بیسیم واکی تاکی

قیمت بیسیم واکی تاکی در مدل ها و برندهای مختلف، متفاوت است اما برای داشتن یک واکی تاکی با کیفیت و با حداقل قابلیت ها، نیاز به حدود 1 میلیون تومان هزینه است. می توانید قیمت مدل های متنوعی از واکی تاکی برندهای معتبر را در فروشگاه اینترنتی چشم آنلاین مشاهده کنید.

دریافت مشاوره قبل از خرید

نمایندگی بیسیم های مجاز در خوزستان، مشاوره قبل از خرید را به مشتریان خود ارائه می کند. اگر برای خرید واکی تاکی نیاز به راهنمایی دارید و نمی دانید کدام مدل بیسیم مناسب نیاز شماست، می توانید از مشاوره رایگان قبل از خرید که توسط تیم فروش چشم آنلاین ارائه می شود، بهره مند شوید و سوالات خود را بپرسید. کارشناسان با در نظر گرفتن بودجه شما، مدل های کاربردی را پیشنهاد می دهند.

021-9101-2808 / مدیریت مجموعه 09120163420 / پشیبانی واتساپ 09167352055 / دفتر اهوز 6620-221-0613

برای خرید بیسیم واکی تاکی چه نکاتی را مد نظر قرار دهیم

  • اندازه و وزن بی سیم : در زمان خرید بیسیم واکی تاکی، به وزن و اندازه آن دقت داشته باشید. این وسیله رادیویی به صورت دستی کار می کند به همین منظور باید وزن مناسب داشته باشد و در دست گرفتن آن باعث خستگی و اذیت دست شما نشود.
  • میزان بُرد بیسیم : بُرد بیسیم هر چقدر بیشتر باشد، دو نفر از فاصله دورتر امکان برقراری ارتباط خواهند داشت و هر چه بُرد کمتر باشد، دو طرف باید در فاصله نزدیک تری به هم باشند. بیسیم های با برد بیشتر قیمت گران تری دارند اما شما در زمان خرید دستگاه باید به نیازتان توجه کنید. برای استفاده در رستوران یا کافه ها، بیسیمی با برد 500 متر کافی است اما برای کوهنوردی یا محیط های بزرگی همچون کارخانه نیاز به دستگاه بیسیم با برد بالای یک کیلومتر است.
  • منبع تغذیه : بیسیم واکی تاکی شما می تواند با باتری معمولی کار کند و یا باتری شارژی داشته باشد. انتخاب منبع تغذیه بیسیم سلیقه ای است اما مدل های شارژی، گران تر هستند.
  • تجهیزات جانبی : بیسیم واکی تاکی شما با توجه به مدلی که خریداری کرده اید دارای یکسری امکانات جانبی و قابلیت ها می باشد که گیره کمری، ضد آب بودن، قابلیت اتصال هندزفری، صفحه نمایش، رادیو FM، چراغ قوه و … از جمله آنهاست.

 

بهترین مدل های بیسیم از دید نمایندگی بیسیم های مجاز در خوزستان

در ادامه، چند مدل از بهترین مدل های بیسیم های مجاز را به شما معرفی می کنیم که می توانید از طریق نمایندگی مجاز خوزستان تهیه کنید :

بیسیم طنین gp 89

یک مدل بیسیم واکی تاکی با کیفیت از برند ایرانی، بیسیم طنین gp 89  است که با پشتیبانی از 16 کانال، انتخاب مناسبی می تواند باشد. مزیت ویژه این مدل بیسیم، برد 2 کیلومتری آن است ولی برد مفید آن تا 1.5 کیلومتر می باشد.

بیسیم طنین gp 89 از باتری لیتیومی تغذیه می کند و دارای تجهیزات جانبی آویز، گیره کمری و پایه شارژر رومیزی می باشد. می توانید این محصول را از نمایندگی بیسیم های مجاز در خوزستان تهیه کنید.

واکی تاکی طنین GP-23

اگر به دنبال یک مدل بیسیم واکی تاکی مقاوم در برابر ضربه و رطوبت هستید، واکی تاکی طنین GP-23 را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول دارای قابلیت هایی همچون 35 کانال، سیستم کدگذاری برای جلوگیری از شنود، استاندارد IP55، باتری لیتیومی، صفحه نمایش ال ای دی پنهان و سیستم ذخیره باتری است و قیمت مناسبی هم دارد.

چشم آنلاین نمایندگی بیسیم واکی تاکی مجاز در خوزستان

بیسیم واکی تاکی موتوکام مدل mc 666

بیسیم واکی تاکی موتوکام مدل mc 666 را نیز می توانیم در لیست بهترین بیسیم های واکی تاکی قرار دهیم که دارای مشخصات فنی سطح بالا می باشد. مجهز به استاندارد IP55 می باشد و برد آن مابین 500 متر الی 3 کیلومتر، متغیر است. دارای چهار رنگ مختلف می باشد و همراه با یکسال گارانتی، به فروش می رسد.

چشم آنلاین نمایندگی بیسیم واکی تاکی مجاز در خوزستان

بیسیم واکی تاکی استارکام پرو

بیسیم واکی تاکی استارکام پرو از شرکت شناخته شده استارکام است که از نظر قیمتی، مقرون به صرفه می باشد. این مدل بیسیم، برد 2 کیلومتری دارد و باتری آن بسیار قدرتمند و 4500 میلی آمپر است.

کاربردهای بیسیم های واکی تاکی مجاز

بیسیم واکی تاکی مجاز در هر جا و محلی که نیاز به ارتباط دو یا چند نفر در فاصله دور از هم می باشد، کاربرد دارد. در تورهای طبیعت گردی، کوهنوردی، در فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها، تالار، کارخانجات و مجموعه های بزرگ، از واکی تاکی می توان استفاده کرد. در این بخش، با برخی کاربردهای این ابزار رادیویی بیشتر آشنا می شویم :

  • مجموعه ‌های بزرگ

در مجموعه های بزرگی همچون مجتمع های تجاری، کارخانه ها و کارگاه ها که کارکنان و کارمندان زیادی دارد، برای ارتباط این افراد با یکدیگر می توان از بیسیم واکی تاکی استفاده کرد.

  • تالارها، رستوران ‌ها و کافی‌شاپ ‌ها

کاربرد دیگر بیسیم های مجاز واکی تاکی در تالارها، رستوران ‌ها و کافی‌ شاپ ‌هاست. بری هماهنگی میان کارمندان، کارگران و مدیران این مجموعه ها، استفاده از بیسیم واکی تاکی کاربردی است و به وسیله این دستگاه می توان به  خوبی ارتباط برقرار کرد.

  • برای تورگردی، طبیعت گردی و کوهنوردی

برای مسافرت، تورگردی، طبیعت گردی و کوهنوردی دسته جمعی با دوستان خود می توانید جهت برقراری ارتباط از بیسیم های واکی تاکی استفاده کنید. در طبعیت به دلیل آنتن دهی ضعیف و همچنین احتمال تمام شدن شارژ موبایل، استفاده از موبایل کارآمد نیست و بهترین وسیله ارتباطی، بیسیم های رادیویی هستند.

دکمه بازگشت به بالا