حوادث و رویداد

چرا ثبت احوال آخرین آمار مرگ‌ومیر در کشور را اعلام نمی‌کند؟

آیا دفتر ملی تاج از مرگ تجاوز جنسی در کشور سانسور می کند؟

آفتاب نیوز:

سیف الله ابوترابی ، سخنگوی سازمان ثبت احوال می گوید: طبق گفته ستاد ملی تاج ، شمار تلفات در سه ماه گذشته سال 1998 معمولاً در اواخر آوریل یا اواخر آوریل اعلام می شد. آماری که سایر سازمانها اعلام کرده اند در دفتر مرکزی تاج بوده و به آنها گزارش می شود.

به گزارش آفتاب نیوز ، ابوترابی در مورد میزان تولد در سه ماه گذشته سال 1998 به خبرگزاری ایلنا گفت: 282،777 زایمان در ژانویه ، فوریه و مارس 2018 است که در همان زمان در سال 1997 320000 است. و 341 نفر.

چرا سازمان ثبت احوال آخرین آمار در مورد تجاوز به مرگ در کشور را ارائه نمی دهد؟

وی با استناد به بالاترین میزان تولد در استانهای کشور ، خاطرنشان کرد: بیشترین میزان تولد در سه ماه گذشته سال 1998 به ترتیب در استان های تهران ، خراسان رضوی ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان و فارس بوده است.

سخنگوی سازمان ثبت ملی خاطرنشان کرد: کمترین میزان تولد در این مدت به ترتیب در استان های سمنان ، ایلام ، کهگیلویه و بویراحمد ، قزوین و خراسان جنوبی است.

پیش از این ، محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران به آفتابی زاد گفته بود: وجود دارد. شما خود را در سال 1997 با مراجعه به موسسه ثبت احوال و آمار آماری تهران می شناسید. من در مورد اینکه چه تعداد از این آمارها براساس تاج و تخت است ، نظر نمی دهم ، و این که ما آماری نداریم ، اما آنها را پیش بینی نمی کنیم. ستاد باید این آمار را گزارش کند. وقتی اعلام می کنند شخصی در کشور آلوده است ، می تواند آن را گزارش کند و به مردم اطلاع دهد. چرا آنها برای یافتن این که تهران از چه میزان آگاهی دارند ، مکان آمار را اعلام نکرده اند؟ “(جزئیات بیشتر)

دکمه بازگشت به بالا