عمومی

پیگیری جدی برای رفع مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدای استان بوشهر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پیگیری جدی برای رفع مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدای استان بوشهر - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، نعمت الله گلم پور پنجشنبه شب در دیدار با چهار خانواده معظم شهدا در شهرستان آبپخش اظهار داشت: پیگیری مشکلات و مسائل خانواده های معظم شهدا در استان بوشهر ضروری است.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر افزود: تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده های آنان از ضروریات است که باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: امروز فرصتی دست داد تا ضمن اقامت در شمال شهرستان دشتستان با پدران و مادران شهدای گرانقدر دیدار و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات این عزیزان باشیم.

فرماندار آبپخش نیز در حاشیه این بازدیدها گفت: شهدا و ایثارگران مظهر اقتدار و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال های افتخار آنان برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی خواهد درخشید.

حمزه امین زاد ایثار شهدا را یکی از مهمترین دلایل حفظ انقلاب دانست و گفت: ما مردم ایران اسلامی باید قدر خون شهدا و ایثار شهدا را بدانیم. امیدواریم بتوانیم شهدا را نگه داریم. در بالای کار ما و ادامه راه خود را. .

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا با تقدیم فرزندان خود برای انقلاب و اسلام کار بزرگی انجام داده اند، گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران با تقدیم عزیزان خود کار بزرگ و قابل تقدیری انجام داده اند. پاسداری از آرمان های کشور و مرزهایش افتخار بزرگی برای همه ملت ایران است.

بیانگر این است که امیدواریم بتوانیم به وظیفه خود در خدمت به شهدا و خانواده شهدا عمل کنیم تا در پیشگاه خداوند و مردم شرمنده نباشیم و مدیون خون شهدا نباشیم. شهردار آبپکش گفت: امیدواریم در خدمت به یک خانواده موفق باشیم، شهدا و ایثارگران را به معنای واقعی تقدیم کنیم.

معاون درمان موسوی مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر، حسین ملک زادگان مدیرکل بنیاد شهید دشتستان، حجت سلام خداداد رضایی امام جمعه آبپکش، حمزه امینی نژاد بخشدار آبپکش، سرهنگ پاسدار امید محمدی و فرمانده سپاه شهید اخی. شورای اسلامی منطقه صافات آبپخش با چهار خانواده معظم شهدای شهرستان آبپکش دیدار کرد.

دکمه بازگشت به بالا