عمومی

پیشنهاد احداث یک مرکز درمانی در مجاورت هر بقعه امامزاده در کاشان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پیشنهاد احداث یک مرکز درمانی در مجاورت هر بقعه امامزاده در کاشان - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار میهر ، آیت الله عباسعلی سلیمانی عصر سه شنبه در جلسه ای با تیمی از کارکنان مدیریت و اورژانس در بیمارستان فوق تخصصی کاشان یا با اشاره به اینکه متأسفانه کشور ما یکی از کشورهایی است که بالاترین میزان تصادف را دارد ، گفت: تعداد مرگ و میرها بیشتر از مقدار فعلی خواهد بود.

وی با اشاره به هلال احمر و اورژانس پیش بیمارستانی ، دو کشوری که مأموریت فوری نجات هموطنان خود را دارند ، گفت: البته وضعیت ما با استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارد ، به همین دلیل کشور به پایگاه هایی در جاده های کویری نیاز دارد. فوری تر تنظیم کنید

ولی فقیه و نماینده نماز جمعه کاشان یکی از دلایل فاصله گرفتن از استانداردهای بین المللی را کمبود امکانات و کمبود آن عنوان و خاطرنشان کرد:

وی گفت: خدمات اورژانس همیشه در حالت آماده باش هستند ماندن آنها باید کامل باشند ، وی خاطرنشان کرد: این وضعیت باید در بهار و تابستان که ترافیک بیشتری در جاده وجود دارد ، تشدید شود.

آیت الله سلیمانی با اشاره به آمار بالای ترافیک در چندین استان شمالی کشور گفت: موارد اضطراری در پس از حوادث به ویژه در تصادفات سنگین و در هنگام ترافیک سنگین اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه پرستاران فرشته از لباس سفید استفاده می کنند ، تأکید کرد: خوشبختانه بخش اورژانس پیش بیمارستانی در منطقه کاشان از نظر امکانات از کیفیت خوبی برخوردار است.

رهبر معظم كاشان و نماینده نماز جمعه كاشان با اشاره به اینكه كاشان بیش از 80٪ كار خود را در بخش بهداشت از طریق همكاری ها و همكاری های خیرخواهانه انجام داده است خاطر نشان كرد: و بخش بهداشت برای مردم خصوصاً ذینفعان کاشانی بسیار مهم است

وی با بیان اینکه بیش از 400 بقعه متبرکه امام زادگان در کاشان وجود دارد افزود: پیشنهاد شده در کنار هر بقعه یک مرکز درمانی برای ساکنان جهت بهره مندی از خدمات بهداشتی و درمانی با مشارکت مردم و دولت ایجاد شود.

دکمه بازگشت به بالا