ورزش

پیروزی شهداب برابر گاز عراق/ نماینده ایران حریف سانتوری ژاپن شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پیروزی شهداب برابر گاز عراق/ نماینده ایران حریف سانتوری ژاپن شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا ۲۰۲۲ امروز (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت) با چهار دیدار با سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری شد. در چهارمین و آخرین دیدار دور رفت که از ساعت 19 آغاز شد، شهداب یزد از عراق جنوبی و تیم گز به مصاف هم رفتند که یزدی ها با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند.

علیرضا طلوع کیان سرمربی شهداب بازی را با ترکیب شهروز همایون فرمانش، رضا عابدینی، امین اسماعیل نژاد، جان گردون پرین، سیمون روبرلندی و مهدی مهدوی آغاز کرد. بدین ترتیب شهدا در این دیدار از بازیکن کوبایی خود (رابرتلندی) استفاده کردند.

تیم گاز جنوب علیرغم نمایش خوب مقابل شهداب به ویژه در ست اول، این دیدار را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 18 واگذار کرد تا در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار نگیرد. .

فهاد اسماعیل از قطر و تانپاتوپول سوکسود از تایلند به ترتیب داوران اول و دوم شدند.

تیم شهداب یزد فردا (پنجشنبه) در مرحله نیمه نهایی به مصاف سانتوری ژاپن می رود تا یکی از فینالیست ها به پیروزی برسد. گاز جنوب برای کسب عنوان پنجم تا هشتم با الریان قطر رقابت می کند.

بدین ترتیب مرحله یک چهارم نهایی بیست و دومین دوره جام باشگاه های آسیا با پیروزی مقاومتی تاراج قزاقستان، سانتوری ژاپن، پکان تهران و شهداب یاز مقابل حریفان به پایان رسید.

دکمه بازگشت به بالا