عمومی

پیام نفت ارزان به اقتصاد ایران

پیام نفت ارزان به اقتصاد ایران

نکته مهم در مورد کویید ۱۹ آن است که نه تنها سیستم بهداشت و درمان کشور درگیر در. اما کسب و کار نیز در بسیاری از اثر گذاشته. بازار نفت به عنوان یک نتیجه از بقیه بازار در طول یک یا دو ماه گذشته سقوط غیر منتظره را تجربه کرده است و بر اساس آخرین برآورد hameenlinna بین المللی پول. اقتصاد جهانی در سال جاری رشد اقتصادی از منفی سه درصد را تجربه خواهد با برآورد فعلی در سال ۲۰۲۱ اقتصاد جهان در سال ۲۰۱۹ بازگشت اما چشم انداز نفت در بازار برخی از بحرانیتر است و به احتمال زیاد برای بازگشت به بازار نفت در متوسط سال ۲۰۱۹ از ۲۰۲۲ اعداد خورد.

هیچ سوال وجود دارد که توسعه اقتصاد جدید جهانی در حال شکلگیری. روغن زیرمجموعه قدرت تجدیدناپذیر و شما روزی به پایان خواهد رسید و این کشور از صاحب آن را نیز خوب می دانیم که ذخایرشان در سال ها و دهه های آینده است که همه. ساختار انرژی در جهان برای چند سال جهش در حال حاضر.

افزایش شدید قیمت نفت در سال ۲۰۰۷ در ۲۰۱۴ که قیمت نفت در محدوده ۱۰۰ بیش از ۱۴۰ دلار در هر بشکه به … تاثیر قابل توجهی در این بازسازی. زمانی که در یک زمان بالا بودن قیمت نفت تولید انواع محصولات رقیق اقتصادی و موثر سازمان و که این محصولات را نه به ارگان ها یافت می شود. در واقع توسعه فناوری و تعیین آستانه اقتصادی انرژی رقیب نفت خام به طور مستقیم یک نقشه از جهان در منعتف بیشتر در گذشته است.

رشد قابل توجهی در تولید نفت و گاز شیلی در ایالات متحده, در علاوه بر این به در این کشور به یک صادرکندده گاز و در برخی از فراوردهای نفتی تبدیل می شود قدرت مانور به کشور از انتشار و استقرار بخشی از ذخایر استراتژیک نفت خود در حال افزایش است و با توجه به جلوگیری از تلاطمهای بازار کمک کرده است.

وضعیت ویروس کرونا و در نتیجه پیامدهای اقتصادی گسترش این ویروس است که باعث کاهش شدید تقاضا در بازار جهانی نفت است البته لازم به ذکر است که اگر تاج نمی روند جهانی قیمت نفت را کاهش می دهد, مانند تاج این روند افزایش یافته است. آن را برای ما و دیگر کشورهای نفت و اقتصاد وابسته به نفت یک هشدار است. این کاهش در تاریخ تقاضای جهانی نفت که این روزها به واسطه تاج رخ داده است ، فردا ممکن است به واسطه تغییر تکنولوژی, تغییر, مانند اقتصاد و مشترک از اتومبیل های برقی و یا هیدروژن بارها و بارها.

ترتیبات جدید برای مدیریت بازار نفت جدید در بازار کار انتظار می رود کاهش قیمت نفت در دراز مدت و افزایش سطح رقابت در بازار با محدودتر از رانتهای نفت برای کشورهای صادرکننده نفت بهترین که آنها باید. اما کاهش قیمت نفت در دراز مدت برای کشور است که باید زیادی وابستگی به درآمدهای نفتی در بودجه دولت و سطح خارج آن می توان به چالش کشیدن به اقتصاد و پایداری آنها در دراز مدت با خطرات جدید.

در همان زمان بسیاری از صادرکنندگان نفت در جهان ذخایر نفت مهم است که ممکن است سال مورد استفاده از پاییز و فروش آنها نیاز به پیدا کردن راه حل های که تضمین امنیت تقاضا برای نفت خام در آینده و بخشی از بازار مناسب است. این است که کشورهای صادرکننده نفت با بخش های ذکر شده با یک دوگانه بین اهداف کوتاه مدت به حداکثر رساندن از درآمد نفتی با حمایت از قیمت نفت بالاتر و هدف دراز مدت امنیت تقاضا برای نفت با حفظ سهم از این سطح بیش از حد.

چشم انداز بازار نشان می دهد که ماه های آوریل و می دانم. رکوردار نیاز به کاهش … به عنوان اوج بیماری کرونا در ایالات متحده تا پایان این ماه و ماه آینده اگر آن است که ایالات متحده صادر کننده و مصرف کننده در جهان است که در نتیجه توسعه کشور و کاهش تقاضا از آن را مستقیما در بازار نفت در اثر, است که قیمت نفت در این زمان کم است.

از سوی دیگر به نظر نمی رسد که اعضای اوپک به علاوه و حتی در عربستان سعودی در حال انتظار برای افت قیمت در اوایل ماه مارس این را در نظر نمی که آنها ممکن است کویید ۱۹ این گونه منحصر به فرد است به اقتصاد جهانی وارد کند.

این وضعیت رخ داده است که در قیمت نفت است که در بسیاری از کشورهای خاورمیانه مبتلا به مشکلات شدید در جاده. به عنوان دولتهایشان بسیار وابسته به دلارهای نفتی. با وجود این حتی اگر ایران تحریم عمل می کند که تحت تاثیر قرار می گیرد و تولید آن کاهش یافته است اما یک نوع استعاره رنگ آمیزی در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه از آسیب ها و شوک به نفت هستيم. به عنوان یک میانجی از تحریم های اعمال شده توسط غرب است که آن را از می آید اعتماد به نفس از دلارهای نفتی به دستکاری و ایران از شوک نفت نسبت به شوک های نفتی در سال ۲۰۰۸، ۲۰۰۹ کمتر آسیب قابل مشاهده است.

سیاست سلطهطلبانه آمریکا در بازار نفت در طول سه سال گذشته که منجر به بین دو ملت بزرگ نفت است که عربستان سعودی و روسیه به نوعی از تقابل و جنگ در گرانبها انسان است که قیمت نفت به کمتر از ۲۰ دلار در هر بشکه بود که کشته شدند. اما به دلیل بحران تاج روسیه را در نظر بگیرید به مذاکره بازگشت و توافق جدید بر کاهش تولید نفت در میان کشورهای که عضو هستند اوپکپلاس تشکیل شده است.

اما در هر صورت به نظر می رسد مسکو با درک خطر از کاهش در بازار, استراتژی دراز مدت به نگه داشتن قیمت نفت با هدف گرفتن بخشی از بازار آمریکا را به دنبال دارد و در حال تلاش برای انجام اصلاحات در اقتصاد., حفاظت در برابر خواسته های خود را از کاهش قیمت نفت بسیار ناچیز است. در ضمن در ایران حداقل در سال های اخیر همیشه با یک راه کوتاه مدت به دنبال سیاست های خود از سازمان اوپک که قیمت نفت درآمد صادرات این کشور در بازه زمانی نزدیک به اضافه کردن اما به نظر می رسد که ترتیبات جدید در مدیریت بازار نفت جهان به دنبال این سیاست در دراز مدت او خواهد بود.

سقوط اخیر قیمت نفت این پیام را برای ایران و دیگر کشورهای عربی باید متعهد به رویاهای به نگه داشتن نفت در پایین زمین و فروش آن در آینده با قیمت سه رقمی خواهد شد به احتمال زیاد غیر ممکن است. بنابراین شاید بهترین کار این است که برای استخراج نفت و فروش آن و سرمایه گذاری دیگر دلار که به دست آورده در صنایع مانند پتروشیمی و گاز از رقبای بازگشت آنها یافت می شود.

۲۲۳۲۲۵

دکمه بازگشت به بالا