استانی

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت روز خبرنگار

طبق اخبار آنلاین و به نقل از مسائل بین المللی سازمان منطقه آزاد انجلی؛ رئیس و مدیر اجرایی سازمان ، دکتر محمد ولی رجبحان ، در تاریخ 1 اوت با انتشار پیام خود ضمن تبریک روز خبرنگار ، ابراز اشتیاق خود برای اطلاع رسانی به مردم. متن پیام به شرح زیر است

دنیای بشر امروز همواره در جستجوی اطلاعات و اخبار جدید در مورد موضوعات مختلف مربوط به همه جنبه های زندگی شخصی و جمعی آنها است. به همین دلیل ، عصر فعلی را عصر ارتباطات می نامند ، جایی که به عنوان یک محصول ارتباطی مؤثر به عنوان خبر و هدایت افکار عمومی ، توسط دولت ها ، سازمان ها ، احزاب ، گروه ها ، اصناف و کلیه بخش های مردم مورد سوء استفاده قرار می گیرد. بر این اساس ، منابع و منابع اخبار و اطلاعات به منظور تعیین و بهره برداری از افکار عمومی همواره در پاسخگویی به سؤالات ذهن پرس و جو و اخبار و اطلاعات مورد نیاز هستند. به این ترتیب ، حرفه خبر و روزنامه نگاری به ویژه در دنیای امروز بسیار مهم شده است.

رسالت مهم روزنامه نگاری در کشور ما دارای طعم ، حساسیت و دشواری مضاعف است. زیرا حتی پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی ، ایران اسلامی همواره از طریق رسانه های ایران و دشمنان آن ، هدف انواع پرخاشگری های سیاسی و فرهنگی بوده است. زنان و مردم ایران حتی ناامیدی و بی اعتمادی را در بین حامیان انقلاب اسلامی در سراسر جهان به وجود می آورند. بدین ترتیب ، جامعه روزنامه نگاری ایران نهایت تلاش و کوشش خود را برای خنثی کردن اقدامات مخرب دشمنان کشور در وهله اول و از سوی دیگر برای تهیه اخبار و اطلاعات به همه ایرانیان و کلیه ارکان اجتماعی ، سازمان ها و نهادها کرده است. مهمتر اینکه ، اهمیت و نقش استراتژیک کار این گروه سخت کوش ، نجیب و غیر منتظره را دو چندان می کند.

می توان روزنامه نگاری را اشتیاق و عشق به زن و مرد توصیف کرد که تمام تلاش و زندگی خود را صرف ارتقاء آگاهی در جامعه می کنند و براساس آن می توان گفت که روزنامه نگاری یکی از بهترین راههای خدمت و تأثیرگذاری از طریق آگاهی مردم است. بخشی از جامعه. روزنامه نگاران می توانند مرز آزادی ، عدالت و حقوق مدنی باشند که ستون های اصلی توسعه هستند.

سالگرد شهادت “محمود سرمی” به مناسبت بزرگداشت و پاسداری از تلاش روزنامه نگاران اول مراد ، روز روزنامه نگار نامگذاری شده است ، به گونه ای که یک روزنامه نگار مانند او سمبل روزنامه نگاران ایرانی اسلامی است که وظیفه مقدس و ارزشمندی برای اطلاع رسانی به ملت ایران دارند.

روز عزیز ، قلم خود را سبز نگه دارید و قدم های خود را به سمت آگاهی از روح برسانید.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت روز خبرنگار

48

دکمه بازگشت به بالا