حوادث و رویداد

پیام فرماندهی کل انتظامی به مناسبت روز “عفاف و حجاب”/ حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمنان

پیام فرماندهی کل انتظامی به مناسبت روز "عفاف و حجاب"/ حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمنان

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی با گرامیداشت روز «عفاف و حجاب» هدف قرار دادن پوشش و حجاب زنان مسلمان ایرانی را یکی از نبردهای شناختی دشمنان دانست.

به گزارش ایسنر به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این پیام آمده است:

بیست و یکم تیرماه با نام «عفاف و حجاب» شورای فرهنگ عمومی کشور، یادگار رشادت و فداکاری زنان و مردان مسلمان اصیل است که خون خود را هنگام کشف حجاب رضاخان در مسجد گوهرشاد برای کمک به زنان ایرانی و اسلامی ریختند. حجاب داشته باشند چهل سال بعد دختران و نوه هایشان به همراه برادران مسلمانشان فریاد برجای مانده در دلشان برافراشتند و قیام کردند و خاندان مستبد پهلوی این خاندان را منفجر کردند.

حجاب نماد تمدن ایرانی و اسلامی است و امروزه اهمیت آن تشدید شده و به یکی از محورهای جنگ فکری دشمنان ایران اسلامی تبدیل شده است. جنگی که در آن سبک زندگی و ظاهر زنان مسلمان ایرانی به نام حقوق بشر و آزادی مورد هجمه قرار گرفته است، زیرا دشمن می داند که وقتی زن ایرانی هویت اسلامی خود را از دست می دهد، چگونه می تواند فرزندی را در دامن خود پرورش دهد که «جستجو کند». “شهادت” و دینشان و جانفشانی برای کشور.

همه باید با پیروی از سیره و سیره ائمه معصومین و امامت آنان در جهت توسعه و گسترش فرهنگ دینی حضرت فاطمه زهرا (س) و انجام مسئولیت امر به معروف و نهی از منکر بکوشیم. حجاب زنان ایرانی باید وسیله نیل به اهداف استعماری آنان باشد و جمهوری اسلامی ایران با راهبردهایی که نظام مقدس بر اساس دیدگاه امام راحل (ره) توصیف کرده است، سازگار باشد. رهبر «مدجله العلی» است.

فرماندهی کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنین روز عفاف و حجاب و یاد و خاطره همه شهدایی را که همواره بر حفظ حجاب به خواست خود اصرار داشته اند، گرامی می دارد. این اصل جامعه اسلامی است، استفاده خواهد کرد. تمام تلاش ایشان و انشاءالله با همکاری حجاب و سایر نهادهای متولی عفاف، هیچ گونه تلاشی را بر جای نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا