حوادث و رویداد

پیام رییس سازمان مدیریت بحران کشور برای روز خبرنگار

پیام رییس سازمان مدیریت بحران کشور برای روز خبرنگار

در روز خبرنگار ، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تبریک گفت: رسانه ها.

به گزارش دنیای 77 ، در پیامی در روز خبرنگار ، اسماعیل نجار به رسانه ها تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

قرص و قلم به نام خدا
1 آگوست روز روزنامه نگاران به مناسبت سالگرد شهادت شهید محمود سرمی است؛ این روز فرصتی عالی برای تشکر و قدردانی از کار خستگی ناپذیر نویسندگان است.

در مدیریت بحران ، جایی که اطلاعات به موقع نقش مهمی در آموزش ، پیشگیری و کنترل حوادث پس از تصادف ایفا می کند ، شما نماینده کسانی هستید که زبانی غیر از قلم خود ندارند و انتظار دارید استراتژی شما منعکس کننده درد آنها و رسیدن به اهداف باشد.

در واقع ، عزم جدی رسانه ها برای معرفی جنبه های مختلف مدیریت بحران مانند آمادگی ، واکنش و مقاومت غیرقابل انکار است زیرا حضور آنها باعث افزایش دانش و آگاهی هموطنان عزیزمان می شود.

روزنامه نگاران واقعاً اعتماد ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وجدان بیدار جامعه جهانی را مجسم می کنند و زمان خود را به تصویر می کشند که همیشه در اعماق جامعه زندگی می کنند و نقش مهمی در سلامت فرهنگی و معنوی هر جامعه ایفا می کنند. وجود دارد.

وی گفت: “من به رسانه ها و روزنامه نگاران به خاطر سهم خود در این سالگرد مهم ، برای کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند و به ویژه آژانس های خبری مدیریت بحران ، تبریک می گویم ، تبریک می گویم و به خداوند برای موفقیت روز افزون این عزیزان دعا می کنم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا