حوادث و رویداد

پیام تبریک وزیر کشور به رئیس جمعیت هلال احمر ایران

پیام تبریک وزیر کشور به رئیس جمعیت هلال احمر ایران

وزیر کشور در پیامی دریافت بالاترین نشان فدراسیون جهانی صلیب سرخ (هنری دیویسون) را به رئیس و امدادگران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش دنیای 77، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام دکتر احمد واحدی خطاب به «همتا حسین کولیوند» به شرح زیر است:
ایران اسلامی به وجود نیروهای ماهر، انقلابی، مردمی و نجات‌بخش در نقاط حساس و تاریخی کشور افتخار می‌کند که با اراده کامل الهی و ایمان به عشق به خدا و در حوادث و موقعیت‌های طبیعی به هموطنان خود کمک می‌کنند. بشریت.” و بحران انسانی.»

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که طبق اعلام سازمان های بین المللی یکی از پنج انجمن فعال و پیشرو در امداد و نجات است؛ وی امروز پیشگام و الگوی سایر جمعیت های هلال احمر جهان است که توانسته است قله رفیع افتخار را برای خدمت به مردم در برابر امر و نهی های ظالمانه جبهه استکبار فتح کند. .

بدون شک استقامت و خیرخواهی هلال احمر ایران الهام گرفته از اسلام است که پیامبر اعظم (ص) فرمودند: «هرکس به حرف شخص یا مسلمانی گوش دهد نمی تواند حرف بزند». تعلیم اسلام یاری و حمایت از مظلومان است و امروز جوانان این کشور از ایمان پاک و سرچشمه زلال حقیقت و حقیقت مکتب اسلام استفاده می کنند و در پاسداری از شهدای سرافراز انقلاب اسلامی پیشگام هستند. زندگی مردم در حوادث مختلف در داخل و خارج از کشور.

من شاهد حضور فعال جمعیت هلال احمر در حوادثی چون ریزش ساختمان کلانشهر، زلزله و سیل اخیر در استان های خوزستان، کرمان و هرمزگان بوده ام که بی شک صفحه زرین دیگری بر کارنامه پرافتخار جمهوری اسلامی ایران افزود. در خدمت مردم.

من از طرف خودم صمیمانه به دریافت کننده بالاترین نشان فدراسیون جهانی صلیب سرخ (هنری دیویسون) تبریک می گویم. کولیوند. برای این مردم گرانقدر و تاثیرگذار در خدمت مردم عزیز ایران اسلامی دعای خیر بیشتری دارم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا