ورزش

پورعلی گنجی به کار پرسپولیس می‌آید/ حواشی نبود تیمی حریف تیم یحیی نمی‌شد

علیرضا محمد در گفت و گو با دنیای 77

پاورعلی گنجی وارد پرسپولیس شد / بدون حاشیه، هیچ حزبی نمی تواند با حزب یحیی رقابت کند.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتصاب مرتضی پورعلی گنجی یکی از بهترین تصمیمات پرسپولیس برای اداره این باشگاه بود.

علیرضا محمد دنیای 77 بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به بازی اخیر این تیم مقابل شهر خودرو: پرسپولیس در این بازی هوشمندانه عمل کرد و توانست سه امتیاز کامل این بازی را به دست آورد.

وی با تاکید بر تاکتیک مناسب کادر فنی پرسپولیس گفت: این بازی برای شهر خودرو اهمیت داشت و برای این تیم بازی مرگ و زندگی محسوب می شد. آنها به خاطر همین موضوع در این دیدار به آب نرفتند و سعی کردند با استفاده از ضدحمله، نیروهای پرسپولیس را به زمین خود بکشانند تا برای مردان سریع خود جا باز کنند اما گل پرسپولیس در نیمه اول. طرح. تغییر کرد. علاوه بر این با اینکه گل های مساوی به ثمر رساندند اما با انگیزه و قدرت هجومی پرسپولیس روبرو نشدند و بازی را باختند تا پرسپولیس با عملکرد خوب تیم برنده لقب بگیرد.

گل محمدی مدافع پیشین پرسپولیس درباره فراز و نشیب های این فصل این تیم بسیار گفته است: به نظر من بالا رفتن و بالا رفتن حواشی در تیم روی شرایط فنی پرسپولیس تاثیر گذاشته است. حواشی مثل عصبانیت و جمع شدن یحیی گل محمدی، آنقدر عملکرد خوب در خریدهای جدید به خصوص بازیکنان خارجی، برخی از مشکلاتی که از خارج از کشور برای پرسپولیس پیش آمد برطرف شد تا پرسپولیس در این فصل طراوت و اقتدار پیدا کند. نه، اگر این مشکلات وجود نداشت، شک ندارم که هیچ کدام از این دو تیم چند هفته مانده به پایان فصل به مصاف پرسپولیس نمی رفتند و با مسئولان جشن قهرمانی می گرفتند.

محمد در خصوص عملکرد ساختار دفاعی افزود: متاسفانه پرسپولیس در این فصل راحت گل می زند و اصلا برای این تیم خوب نبود. در ضمن تاکید می کنم خط 4 دیفندر و دفاع را نباید مقصر دانست. پرسپولیس در این فصل با ساختار دفاعی خود دست و پنجه نرم کرد که بسیاری از آنها غیر فنی بودند. هر 11 بازیکن روی خط دفاعی تیم تاثیر دارند و پرسپولیس در برخی بازی ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده است. یکی از این مشکلات تغییرات بزرگ و گسترده در دفاع تیمی بود. همانطور که می بینید در فوتبال جهان ساختار خط دفاعی تیم به خصوص مدافعان وسط تغییر بسیار کمی دارد اما متاسفانه به دلیل مصدومیت، محرومیت و عملکرد برخی از بازیکنان پرسپولیس این اتفاق رخ نداد.

محمد با قدردانی از خرید جایگزین هایی مانند مرتضی پورعلی گنجی در فصل جابجایی تابستانی، گفت: مرتضی گزینه خوبی برای دفاع پرسپولیس است. پورعلی گنجی مدافعی باتجربه است که می تواند در پرسپولیس موفق باشد و عملکرد او در باشگاه ها و تیم های ملی در این سال ها نشان از آن دارد. با شناختی که از پورعلی گنجی دارم، مطمئنم این بازیکن فصل آینده به پرسپولیس خواهد آمد.

وی درباره برنامه های پرسپولیس برای ترمیم خط دفاعی گفت: با این حال به نظر من علاوه بر جذب پورعلی گنجی، خط دفاعی پرسپولیس باید تقویت شود تا انشاالله بتوانیم خریدهای خوبی انجام دهیم و تیم را در همه خطوط به خصوص در دفاع تقویت کنیم. ناکامی در کسب جام در فصل آینده. در مسابقات قهرمانی تیمشان خوشحال بمانید.

پایان پیام //

دکمه بازگشت به بالا