عمومی

پشت پرده جملات انگیزشی در گروه‌های خانوادگی

پشت پرده جملات انگیزشی در گروه‌های خانوادگی

هر روز صبح که گروه خانواده خود را باز می کنید ، الگوی خاصی از پیام ها را مشاهده خواهید کرد: عمه شما تصویری از غروب خورشید را در دشت سبز با این جمله ارسال کرد: “نور امروز مانند خورشید می درخشد” یا پسر عموی شما با یک دسته از “گلهای زیر”. گاهی اوقات شما فقط باید لبخند بزنید و دور شوید ، اجازه دهید آنها فکر کنند شما نمی فهمید ، ” راز محبوبیت این پیام ها چیست؟ چه کسی آنها را می سازد؟ و آیا آنها خوب نیستند؟

به گزارش دنیای 77 ، این مجله جوان ادامه داد: “آنها روزی که آنجا بودید به شما هدیه دادند.” … “به مسیر فکر کنید ، نه به مقصد” … “زندگی کنید ، عشق داشته باشید و لبخند بزنید” (و به اشتراک گذاری این پیام و پیگیری صفحه من فراموش نشود!)

نقل قول های الهام بخش جدایی ناپذیری از رسانه های اجتماعی ، به ویژه فیس بوک و اینستاگرام است که اغلب توسط پیام های “مغزی” با زمینه های شگفت آور احاطه شده اند. منظور من را باید درک کنید: “تصاویر آبشارهای در حال رشد و غروب های خورشید زیبا مانند” تا باران رنگین کمان نخواهد بود “عبارات عمه شما را که همان پیام را به اشتراک می گذارد و نظر می دهد ، بیان می کند:” کاملاً موافقم “.

این عبارات الهام بخش ممکن است شما را ناراحت کند ، اما به قدری رایج است که برای برخی از آنها تجارت بزرگی محسوب می شود ، زیرا به لایک ، سهام و معنا تبدیل می شوند ، در نتیجه هنر جمله ای الهام بخش ایجاد می کنند.

شان ، 45 ساله ، از کانادا ، مدیر چندین حساب Word of Elders و یک وب سایت جمله کوتاه است. وی در حساب توییتر خود حدود 669000 فالوئر و در فیس بوک خود بیش از 4 میلیون فالوور دارد. علاقه او به نقل قول های الهام بخش به نفع او بود و در حالی که هنوز در یک کار اداری در صنعت بی سیم مشغول به کار است ، او می گوید که اخیراً دو تا سه برابر درآمد عادی خود را از طریق تبلیغات در وب سایت خود کسب کرده است. وی گفت: “من به دلیل سودی كه از تبلیغات می گیرم می توانم كار خود را كنار بگذارم.”

شان خیلی زود به قابل قبول بودن جملات الهام بخش پی برد. او یک روز در نوجوانی داشت در اطراف یک کتابفروشی قدم می زد که کتاب کوچکی از جملات معروف را پیدا کرد. چیزی در مورد این سخنرانی کوتاه وجود داشت که توجه او را جلب کرد و او شروع به کار بر روی مجموعه جملات خودش کرد ، مجموعه جملاتی که مورد پسند او قرار گرفت.

چند سال بعد ، وی در زمینه بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تحصیل کرد و توانست وب سایت خود را به یکی از اولین نتایج جستجو برای عبارت “عبارت انگیزشی” تبدیل کند. از آن زمان الگوریتم گوگل تغییر کرده و رتبه بندی آن به شدت کاهش یافته است.

از بسیاری جهات ، تاریخچه صنعت جمله های انگیزشی آنلاین به تاریخ استفاده از اینترنت برمی گردد. رسانه های اجتماعی با توقف ارسال ایمیل ، در حال رونق گرفتن هستند. وی در فیس بوک و توییتر حدود 40،000 فالوور داشت و از اعضای خبرنامه ایمیل خود خواست تا او را دنبال کنند. شان می گوید: “من فکر می کردم احمق هستم ، اکنون همه همان کار را می کنند.” msgstr “” “کافی است ایمیلها را در طول سالها به صورت یکپارچه هدایت کنید.” / src / NamedConfOptions.

شان می گوید مدت زمان زیادی در فیس بوک حدود 45000 دنبال کننده دارد. در ابتدا فقط جملات متنی ارسال می شد. وی دریافت که الگوریتم ها مرتباً پیام را ارزیابی می کنند و ناگهان هر روز هزاران دنبال کننده جدید پیدا می کنند. او به صفحات دیگر سخنان بزرگان پرداخت و صفحات آنها را در صفحه خود منتشر كرد و در مقابل آنها نیز همین كار را برای او انجام دادند. یکی از همین همکاران جمله دوستدار او را توصیه کرد که از ارسال متن به تنهایی خودداری کند ، و بنابراین او از آن به عنوان “تصاویر جمله” یاد کرد: روند جملات الهام بخش ، از جمله تصاویر غروب خورشید و مناظر ، اکنون از طریق شبکه های اجتماعی گسترده شده است.

چگونه یک جمله الهام بخش واقعی ساخته می شود؟ شان می گوید: “واقعاً ، من محتوای آنلاین زیادی را دوست ندارم. دارویی که مصرف می کنید تمام وجود شما را مانند دارو پر می کند. من می خواهم این تجربه را” هشدار هوشیاری “بنامم.

وی گفت: “این بسیار جالب است که ببینیم مردم نسبت به جملات واقعاً اولیه و غیر منطقی واکنش مثبت نشان می دهند ، که به نظر می رسد بسیار مفید خواهد بود.” سپس یک مقاله آنلاین خواهید دید که کاملا جالب و مورد توجه قرار نگرفته است. “مردم در سطوح مختلف در حال پیشرفت هستند و شما می فهمید که مرزهای بشریت را اینچ به اینچ پیش می برید.”

او می گوید که اکنون سعی دارد چیزهایی را پیدا کند که بیشتر مردم دوست دارند. این جملات ، به طور کلی یک خط ، معمولاً مواردی نیستند که او دوست دارد. در طول سال ها ، شاون مجموعه ای در حدود 4000 جمله جمع آوری كرده و معمولاً محتوای جدید را با همان فیلتر دوباره ارسال می كند. این یک پیام رسان فوری را اداره می کند که هر روز و هر شب از روز ارسال یک فیلم زنده پخش می کند (ویژگی های جدید آن عبارتند از: “آیا می توانید همیشه به همه خدمت کنید؟” ، “آیا به دنبال خوشبختی خود هستید؟”).

فقط صفحات سالمندان نیستند که در روند جملات انگیزشی سرمایه گذاری می کنند. مارک ها نیز به عنوان یک ابزار بازاریابی خوب به این قالب روی آورده اند. در سال 2018 ، نویسنده متن ، لورا بلگاری مانی ، مقاله ای نوشت. com ناگهان با مقاله ای تحت عنوان “روزانه 6000 دلار برای نوشتن جملات الهام بخش در اینستاگرام به من حقوق می دادند” به شهرت رسید. “اینگونه کار ایده آل خود را پیدا کردم.”

بلزوری علاوه بر به اشتراک گذاشتن همان جملات قدیمی که هر روز برای شما ارسال می شود ، جملات خاص خود را نیز ایجاد می کند. بلژیک در جهان نوآوری رتبه اول را دارد. وی گفت: “اغلب اظهارنظرهایی مانند” خودت باش “خجالت آور است ، زیرا بقیه نقشه قبلاً گرفته شده است و نمی توان مانند سایر گزینه ها از این انتخاب عبور کرد ؛” لزوماً این تلاش با نتیجه مطابقت ندارد ، گاهی اوقات او کل روز راجع به چیزی فکر می کند و مردم اصلاً علاقه مند به نتایج کار او نیستند و گاهی اوقات چیزی را در منبع لحظه ای می نویسد و گلهای زیادی می دهد.

چرا برخی از جملات الهام بخش برای دیگران بسیار مطلوب و برای دیگران نفرت انگیز است؟ این الگو احتمالاً برای اشتراک گذاری طراحی شده است: ابتدا از طریق نقل قول های شفاهی یا در کتابهایی که آنها در نوجوانی می خوانند و اکنون در شبکه های اجتماعی. گوردون پانیک ، روانشناس دانشگاه رجینا در کانادا ، برنده جایزه ایگنوبل در سال 2011 ، گفت: “برخی افراد بیشتر تمایل دارند که چیزهای بی معنی را با جملات بی معنی مرتبط کنند و این افراد نسبت به دیگران کمتر این کار را انجام می دهند.” “کتاب تشخیص بی معنی عمیق” کمتر مراقبه و شناختی کمتری دارد و احتمال اینکه به ماوراuralالطبیعه اعتقاد داشته باشد بیشتر از تصویب درمان های مکمل و جایگزین است. “

پانکوک گفت: “در پایان ، ما می خواهیم مواردی را که عمیق تر احساسات ما هستند ، اعم از اخبار جعلی یا عبارات الهام بخش ، به اشتراک بگذاریم.”

به نقل از: مترجم / نوشته شده توسط ویکتوریا ترک / ترجمه: نازمه رمضانی / مرجع: سیم دار

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا