اقتصادی

پروژه های زیرساختهای زیر آب ، برق و انرژی باید تحت برنامه جدید اجرا شوند



پروژه های زیرساختهای زیر آب ، برق و انرژی باید تحت برنامه جدید اجرا شوند

رئیس جمهور در مصاحبه با وزیران نفت و انرژی گزارشی از اجرای پروژه های مربوط به دو وزارتخانه دریافت کرد و تأکید کرد: پروژه های زیربنایی در زمینه فعالیت این دو وزارتخانه در جدید شرایط باید طبق برنامه استفاده شود.

به گزارش دنیای 77 ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی نامزد امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی را سال «جهش تولید» ، نقش برنامه های دو وزارتخانه از جمله آب ، برق و انرژی در توسعه انواع مختلف می داند. بخش ها وی اقتصاد کشور را بسیار مهم و بسیار مهم خواند و بر استفاده از پروژه های کلان در این مناطق طبق برنامه های تعیین شده تأکید کرد.

روحانی همچنین به وزیر نفت دستور داد که روند تکمیل پروژه خط لوله نفتی گوره به جاسک را تسریع کند تا این پروژه در اسرع وقت عملی شود.

رئیس جمهور همچنین از تلاش های بی امان کارکنان وزارت نفت و انرژی برای تأمین نیازهای انرژی کشور در روزهای مبارزه با تاج قدردانی کرد. توجه همه مناطق این وزارتخانه ها را داشته باشید.

در این مصاحبه ، بیژن زنگنه ، وزیر نفت گزارشی از وضعیت بازار جهانی و قیمت نفت و موضوعاتی که امروز در قالب یک کنفرانس ویدئویی بین وزرای انرژی کشورهای صادرکننده گاز ارائه می شود ، ارائه کرد .

در این تماس تلفنی ، رضا اردکانیان ، وزیر نیرو ، بر اجرای دقیق دستورات رئیس جمهور در رابطه با بهره برداری از پروژه های زیربنایی آب و برق طبق برنامه و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در کلیه نقاط وزارتخانه تأکید کرد. پروژه های شبکه آبیاری و زهکشی ارائه شده است.

پایان پیانو


انتشارات سایت بر اساس استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط دنیای 77 هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا