ورزش

پرونده ایران و ویلموتس به کجا رسید؟/ سرنوشت مبهم مظاهری، تراکتور و استقلال

پرونده ایران و ویلموتس به کجا رسید؟/ سرنوشت مبهم مظاهری، تراکتور و استقلال

وکیل اتحادیه فوتبال در پرونده علیه مارک ویلموتس گفت که دو ماه می گذرد اما پرونده هنوز توسط فیفا ارسال نشده است.

رضا شاهمنصوری در گفت وگو با دنیای 77 ، در مورد روند رسیدگی به پرونده مارک ویلموتس و ادعاهای رای گیری فیفا به مربی بلژیکی اظهار داشت: هنوز جزئیات پرونده توسط فیفا ارسال نشده است. این دادخواست به دلیل عوارض حقوقی و دورکاری به خارج از دادگاه رسیدگی کرد. در مورد آقای کیروش و فدراسیون فوتبال ، پرونده دو ماه بعد به گراندز ارسال شد.

وی با بیان اینکه لایحه دفاعیه فدراسیون فوتبال در این پرونده هنوز نهایی نشده است ، افزود: “پیش نویس مقدماتی در جلسه کارگروه تهیه شده است تا از طرف مارک ویلموتس علیه فیفا شکایت کند اما تا زمان اعزام نوه نمی توانیم لایحه را نهایی کنیم.

وکیل فدراسیون فوتبال در این پرونده در پاسخ به اظهارات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر رسیدگی به این پرونده در دادگاه داوری برای این ورزش گفت: در حال بررسی جزئیات فدراسیون فوتبال و دفاعیات دفاعی مناسب هستیم.

شاه منصوری ، مسئول مشاور حقوقی تراکتور ، در مورد ادعاهای این باشگاه علیه رشید مظاهری گفت: “این پرونده توسط کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان به کمیته انضباطی ارجاع شده و تحقیقات در حال انجام است.”

وی در پاسخ به این سال که آیا قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات حکمی صادر می شود ، گفت: احتمالاً حکمی صادر می شود. حتی اگر حکم پرونده قطعی نباشد ، اگر حکم علیه او باشد ، محرومیت وی آغاز می شود.

به گزارش دنیای 77 ، راشد مظاهری بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی قرارداد خود را با استقلال یک هفته فسخ کرد اما تراکتور از این بازیکن شکایت کرده و به همین دلیل دروازه بان هنوز در تمرین استقلال شرکت نکرده و حضور او در جمع آبی ها مسدود شده است. مبهم است این عدم قطعیت در حالی است که فصل نقل و انتقالات در حال پایان است و قرارداد او با استقلال هنوز ثبت نشده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا