عمومی

پرداخت یارانه ۴۵۰ هزارتومان در دولت جدید

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

محسن رضایی ، کاندیدای انتخابات 19 ژوئن 1400 ، در مصاحبه خبری اختصاصی با تلویزیون Mirgaid Do Seema افزود: “در برنامه ما ، این یارانه ها از محصولات و محصولات اهدا شده توسط پس انداز کنندگان و ثروتمندان گرفته می شود و به 40 نفر داده می شود. یک میلیون نفر
وی گفت: در سال 1399 کل کشور یارانه پنهانی صد و سی و شش میلیارد دلاری داشت که مبلغ بسیار زیادی است اما به صورت ناعادلانه توزیع شد و 6 میلیارد دلار از آن به دست ثروتمندان رسید.

کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری خطاب به آقای همتی ، نامزد منتقد برنامه های خود ، افزود: سوال من از آقای همتی این است که جمهوری اسلامی به گونه ای ساخته شده است که منافع مردم به ثروتمندان و زباله ها و فقر برسد. “کارها را تمام کنید.

وی گفت: “من انتظار رقابت جدی در طی این انتخابات را دارم.” انتظار دارم بسیاری از ثبت نام کنندگان مانند لوریزانی ، جرگامی ، سعید سعید محمد در این انتخابات حضور داشته باشند تا بتوانیم رقابت شدیدی داشته باشیم. “بیا همینجا بمانیم.
کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری گفت: “اکنون پولی که از ثروتمندان گرفته شده و باید برای معالجه ، زندگی و خدمات مردم هزینه شود ، ما برمی گردیم و شروع کردیم. من در اولین ماه قبل از دولت تأثیرات خود را مشاهده کردم قدرت را به دست گرفت. “
محسن رضا افزود: “تا زمانی که ما تولید و اشتغال را شروع نکنیم ، جامعه در آتش می سوزد. خوبی برنامه من این است که اولین ماه دولت من شروع می شود ، مردم احساس آرامش می کنند و دلیل این صلح پس از سه ماه شروع می شود بعداً ، و محاسبات و کارهای مقدماتی وی به اتمام رسیده است.

دولت جدید 450 هزار تومان یارانه داد

وی درمورد مالیات و فرار مالیاتی افزود: اولین موضوع مالیات به فرار مالیاتی برمی گردد یعنی نرخ کل مالیات کشور ما یک درصد تولید ناخالص داخلی است و در دنیا بین 12 تا 16 درصد است و حداقل ما می توانیم درصد دیگری را پرداخت کنید. “در شرایط رکود اقتصادی یا رکود اقتصادی نیست.

کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری ادامه داد: ما می توانیم از این پس از فرار مالیاتی جلوگیری کنیم و در حال انجام اولین اقدامات برای فرار از مالیات هستیم و دو حزب هستند که طبق اطلاعاتی که هنگام دریافت ما 5 هزار شرکت جعلی با دو دفتر ایجاد کرده اند پیگیری کنید سپس با یک خانم مسن یا پیرمردی روبرو می شویم که پشت این فرار از پرداخت مالیات خوابیده و می گوید ما اصلاً هیچ شرکتی ثبت نکرده ایم و شرکت برای آنها ثبت شده است.

وی گفت: اکنون که باید از ثروتمندان گرفته شود و صرف معالجه و زندگی و خدمات مردم شود ، ما برمی گردیم و قبل از روی کار آمدن دولت کار خود را شروع می کنیم که در ماه های اول تأثیر خود را مشاهده خواهد کرد.

رضا در مورد ارز 4200 تومانی ، رضا افزود: “بخش مهمی از این موضوع عدم نظارت دقیق دولت است. آیا” “در همان سکه 4200 تومانی آمد و چه مقدار از آن گم شد و وارد شد سکه 20 هزار تومانی و عملا خالی بود.

وی افزود: در سال های 1997 ، 1999 و 1999 با دو حادثه مقاومت و مقاومت بی سابقه ملت ایران در برابر ارزش ها و انقلاب و یک اشتباه در مدیریت فعلی روبرو شدیم که همه چیز را جا گذاشت.
اکنون مردم می گویند که از یک طرف کار در حال انجام است و وقتی دولت صحبت کند ، فردا چیزی خواهد بود.
رضایی گفت: نظارتی نبود و به دلیل عدم نظارت ، پول بیت المال بانک مرکزی به درآمد دلالان و مافیاها می رود.

کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری گفت: مشکل بزرگی که در مذاکرات خصوصی سازی وجود دارد این است که دولت صلاحیت ها را برداشته و به هرکسی که پول برای آن بیاورد یک کارخانه داده می شود.

محسن رضایی افزود: “وقتی نیرو در نظر گرفته نشود ، شخصی كه مسئولیت كارخانه را بر عهده می گیرد و مالك می شود تجهیزات ، زمین و كارخانه را می فروشد و ما تصمیم گرفته ایم كه قدرت را در نظر بگیریم و تا زمانی كه شخصی را شناسایی كنیم و مشخص نشود این کاری است که او انجام می دهد. ما چیزی برای او نگه نداریم و برای این امر قوانینی را وضع خواهیم کرد تا اگر او تولید و اشتغال خود را ادامه ندهد بتوانیم طبق قوانین از او پس بگیریم.

وی در مورد تخصیص ارز رسمی گفت: از هشت میلیارد دلار مصوب امسال ، این رقم را به دو قسمت 4 میلیارد پوندی تقسیم می کنیم که قسمت اول آن را همان ارز 4200 تومانی تخصیص می دهیم اما همه محصولات از این ما ما نحوه ورود را کنترل خواهیم کرد و اجازه واردات کالا با ارز 20 هزار تومان با ارز 4200 تومانی را نمی دهیم.

کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری افزود: 4000 میلیارد تومان دیگر در سیستم دیگری وارد می کنیم و بخشی از آن صرف افزایش یارانه ها می شود.

رضایی گفت: من در آوریل 1999 یادداشتی را در رابطه با وضعیت بورس به دکتر روحانی ارسال کردم و به او گفتم که اگر این 6 توصیه را رعایت نکند ، بورس آسیب می بیند.

وی افزود: من یک صندوق جبران خسارت برای بورس ایجاد می کنم. بیشتر قربانیان امروز در ژوئیه و ژوئن 2016 وارد بورس شدند و بیشترین آسیب را دیدند. بیشتر آنها کمتر از 55 میلیون سهم خریداری کردند و ما آنها را داریم. من مشخص کردم “آنها چقدر از دست داده اند؟” ما آنها را به صندوق جبران خسارت گزارش خواهیم داد.

کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری گفت: “ما سهام را به سمت تولید سوق خواهیم داد و ارزش سهام را تا پایان سال حداقل به 1.5 میلیون افزایش خواهیم داد ، به طوری که ضررهای ما نیز سود می برد و از طرف دیگر ، در طولانی مدت ما شرکتهای خرد را برای داشتن یک نماینده ایجاد می کنیم و ما بیمه بازار سهام را برای کاهش خطر ایجاد می کنیم.

محسن رضایی گفت: با کمک دولت می توان بخشی از ضررهای بورس را از طریق صندوق جبران خسارت برطرف کرد.

دکمه بازگشت به بالا