ورزش

پایش سلامت کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، طرح غربالگری سلامت کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد بیرجند این کار توسط معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی انجام شد. (ادامه مطلب)

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد خراسان جنوبی در حاشیه اجرای این طرح گفت: دیابت، فشار خون و بیماری های قلبی در کشور ما و جهان در حال افزایش است و علت اصلی آن سوء استفاده است. اینها شامل سبک زندگی بی تحرک، عادات غذایی ناسالم، استرس و غیره است.

محمد حداد افزود: فشار خون بالا و دیابت بر سلامت قلب و عروق تاثیر منفی دارد. تشخیص و درمان به موقع دیابت و فشار خون می تواند از بسیاری از عوارض از جمله مشکلات قلبی عروقی، نارسایی کلیه، سکته مغزی، مشکلات بینایی و غیره جلوگیری کند.

طرح غربالگری سلامت کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند انجام شد

وی گفت: برای این منظور معاونت علوم پزشکی خواستار اجرای طرح غربالگری فشار خون و کنترل قند خون به منظور بررسی سلامت و پایش کارکنان و اساتید دانشگاه است که این طرح تکمیل شده است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد خراسان جنوبی همچنین از همکاری معاونت نهاد رهبری و معاونت در توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد خراسان جنوبی تشکر کرد.

به گزارش آنا، در پایان این طرح، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خراسان، حجت الاسلام محمد حاجی زاده با اهدای هدایایی از معاون وزیر علوم پزشکی و همکاران طرح پایش سلامت قدردانی کرد.

انتهای پیام/4103/

دکمه بازگشت به بالا