ورزش

وقتی بارسا در بزند، نمی‌شود بی‌تفاوت ماند

وقتی بارسا در بزند، نمی‌شود بی‌تفاوت ماند

به گزارش خبرگزاری دنیای 77؛ روبرت لواندوفسکی، مرد اول نقل و انتقالات تابستان 2022، در مصاحبه ای اختصاصی با روزنامه آلمانی بیلد شرکت کرد تا به آخرین شایعات و گمانه زنی ها پس از جدایی اش از بایرن مونیخ و انتقال به بارسلونا پاسخ دهد.

لواندوفسکی در این مصاحبه بار دیگر نشانه هایی از شیفتگی خود به بارسلونا را نشان داد. او در این مصاحبه از باشگاه کاتالان تمجید زیادی کرد. او در بخشی از صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که “وقتی از بارسلونا پیشنهادی دریافت می کنید، کار آسانی نیست”. لواندوفسکی همچنین در این مصاحبه گفت: بارسلونا یکی از آن موقعیت هایی بود که یک بار در زندگی هر کسی اتفاق می افتد.

تابستان امسال، بزرگترین درام دنیای فوتبال، بدون شک ماجرای مداوم تنش بین لواندوفسکی و باشگاه بایرن مونیخ و تلاش او برای ترک بارسا و انتقال از یک سو و مقاومت بایرن مونیخ بود. این انتقال ستاره لهستانی در این مصاحبه درباره این تعامل توضیح می دهد. او همچنین در مورد دیدار خود با ژاوی سرمربی بارسلونا صحبت کرد. لواندوفسکی سعی کرد روابط تیره خود با هواداران بایرن را ترمیم کند و توضیح داد که تصمیم برای ترک بایرن پس از 8 سال باشکوه برای او بسیار سخت بود.

جدایی از بایرن مونیخ به بارسلونا در حال مذاکره است
همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. با این حال، این حرکت در روزهای پایانی قابل احساس بود. واقعا وقت زیادی برای فکر کردن به چیزی نداشتم. حالا واقعا خوشحالم که بالاخره به راه حلی رسیدیم. خوشحالم که می توانم خیلی زود دوباره به میادین برگردم و این اتفاق در بارسا خواهد افتاد. این انتقال قدم بعدی در فوتبال من است.

درباره آخرین تمرین با هم تیمی های بایرن مونیخ
زمان مناسبی برای خداحافظی نبود. همه چیز باید خیلی سریع اتفاق بیفتد. این بود که هیچ چیز از قبل برنامه ریزی نشده بود. گفتم ممنون بچه ها، خیلی ممنون. امروز همه چیز تمام شده است. ما با هم تاریخ ساختیم. هرگز فراموشش نخواهم کرد. در همان زمان به آنها گفتم که برای یک خداحافظی بزرگ به مونیخ برمی گردم. بعد از تور بارسا در آمریکا که در 30 جولای به پایان می رسد، برای خداحافظی به مونیخ برمی گردم.

در مورد تصمیم لواندوفسکی برای پیوستن به بارسا
می خواستم در لیگی غیر از بوندسلیگا بازی کنم. من خیلی وقت پیش این تصمیم را گرفتم. اما باید تاکید کنم که این سخت ترین تصمیم زندگی من بود. من می خواستم در جای دیگری زندگی کنم و یک مکان جدید را با خانواده ام تجربه کنم. دخترم کلارا سال آینده به مدرسه می رود و ما باید خودمان تصمیم بگیریم. تصمیم ما این بود که با تجربیات جدید به کشور دیگری برویم. اگر الان این کار را نکنیم، هرگز انجام نمی دهیم. این یکی از آن فرصت هایی بود که یک بار در زندگی به دست می آید. وقتی بارسا در خانه شما را می زند نمی توانید بی تفاوت باشید.

درباره ملاقات با ژاوی در ایبیزا
ملاقات ما واقعا تصادفی بود. اما از همان لحظه اول رابطه خوبی برقرار کردیم. جاوی میگه منتظرت میمونم وی گفت: ما به خوبی با هم کار خواهیم کرد و به موفقیت های زیادی دست خواهیم یافت. ژاوی برنامه روشنی برای بازگرداندن بارسا به اوج دارد.

در مورد تصمیم لواندوفسکی برای ترک بایرن مونیخ
من هشت سال فوق العاده را اینجا گذراندم. بنابراین امیدوارم بعد از مدتی بتوانیم اتفاقات این چند هفته را فراموش کنیم. ما شاهد واکنش های غیرضروری از هر دو طرف بوده ایم. مهمترین چیز این است که روی احترامی که با هم به دست آورده ایم تمرکز کنیم: قهرمانی، پیروزی. همچنین می خواهم از هواداران تشکر کنم. حتی در آخرین هفته حضورم در مونیخ که فضا پر از شایعات و مسائل دردسرساز بود، از من حمایت کردند. متوجه شدم که هواداران از حمایت من دست برنداشتند و به تصمیمی که گرفتم احترام گذاشتند. هرگز فراموشش نخواهم کرد. من در اینجا لحظات فوق العاده ای داشتم و خاطرات خوبی دارم. من تجارت فوتبال را می دانم و می دانم در این مدت چه گفته و چه نوشته شده است. بیشتر چیزها غیر ضروری بود. در تمام این مدت تا دلتان بخواهد با شایعات کذب سروکار داریم. بازم میگم میخوام این دوره اخیر به خصوص هفته آخر رو فراموش کنم. چون نمی خواهم دوران حضورم در بایرن مونیخ را تحت الشعاع قرار دهم.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا