عمومی

وضعیت قرمز ابتلا به کرونا در گناوه/ این روند نگران‌کننده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استانها ، عصمت اسماعیلی؛ هم اکنون وضعیت بیماری انسداد قلبی در استان بوشهر و شهر ژنو در حال افزایش است و روز به روز تعداد مبتلایان به ویروس در حال افزایش است.

افزایش شدید نمودار ویروس coronavirus یک خطر نگران کننده از ویروس کشنده ویروس است و در این حالت کنترل بیشتر مسئولان و اطاعت از دستورات بهداشتی توسط عموم مردم از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری دارد و نباید به آسانی از آن استفاده کرد. به نظر می رسد که بدتر شده است.

در شهر ژنو و استان بوشهر در مدت زمان بسیار کوتاهتر از وضعیت فعلی افراد آلوده به تاج ، نکات بهداشتی به تصویب رسید و مانیتورینگ بسیار دشوار است و مردم نقاط حساسیت و دقت بیشتری را بر نقاط بهداشتی نظارت می کردند ، در حالی که این روزها توجه

اگرچه تعداد بیماران در ژنو در ماه مارس ، آوریل و اردیبهشت سال گذشته کمتر بود ، اما در ژوئن افزایش یافته و تاکنون به 11 مورد مثبت رسیده است.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، تعداد مبتلایان به تاج در استان بوشهر تا 5 ژوئن به یک هزار و 333 نفر رسیده است که 123 نفر دیگر نیز شناسایی شده اند.

شهر بوشهر با 5،579 مقام اول ، استان دشتستان با 310 و ژنو با 117 مقام اول استان را دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام كرد كه بوشهر استان آماده باش است. سخنگوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام کرد بوشهر استانی است که دارای هوشیاری بالایی است.

کیانوش جهانپور گفت: کاهش مقایسه ای در بستری در بیمارستان و هرمزگان ، آذربایجان شرقی و غربی ، کردستان ، کرمانشاه ، بوشهر ، سیستان و بلوچستان ، قزوین و خراسان رضوی در حال آماده باش هستند.

با توجه به این شرایط و بازگشایی معاملات صنعتی و تجاری ، ترافیک بین شهرها و استانها در حال افزایش است و کرونا قبل از وخیم شدن اوضاع در حال رشد است. غیبت از اماکن اجتماعی ، شلوغ ، ژانوا ، عروسی ، جشن تولد و اجتماعات خانوادگی از اهمیت برخوردار بود.

علاوه بر این ، نظارت کامل بر رفتار با متخلفین در برابر قوانین مصوب برای حفظ دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت جامعه باید اعمال شود.

وضعیت قرمز ابتلا به کرونا در گناوه/ این روند نگران‌کننده است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

روند رو به رشد کورونا در ژنو

در مصاحبه با میر ، معاون بهداشت و درمان شبکه بهداشت ژنو گفت: “روند رو به رشد coronavirus در ژنو نگران کننده است.”

هادی جوانبخت گفت: از ابتدای ژوئن تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا در قالب گشت های مشترک توسط کارشناسان بهداشت و ستاد مبارزه با فساد در قالب اتحادیه های صنفی و ویزیت های بهداشتی تجاری و بازاری دو برابر شده است.

وی افزود: تاکنون این شبکه 466 بازدید از اتاق اصناف خبر داشته و 49 هشدار صادر شده و 20 واحد نیز برای مجازات راه اندازی شده است.

جوانبخت اظهار داشت: 12 دستگاه از این واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و به دلیل توجه بازرسان بهداشت محیط این شبکه تعطیل شده اند.

معاون وزیر بهداشت شبکه بهداشت و درمان ژنو تأکید کرد: سختگیری و تأکید بر نظارت بر پروتکل سلامت فقط برای اطمینان از سلامت اپراتورهای اتحادیه صنفی و خانواده ها و شهروندان آنها.

وی گفت: “ما از همه شهروندان ژنو می خواهیم که به دلیل شیوع فزاینده این بیماری در شهر از شرکت در هرگونه اجتماع خودداری کنند ، زیرا احتمال ابتلا به این مراسم در مراسم تشییع جنازه ، عروسی ، جشن تولد و اجتماعات خانوادگی و حتی در مراکز خرید شلوغ وجود دارد.” این بیماری را تشدید می کند.

میزان بی توجهی را افزایش می دهد

فرماندار ژنو در مصاحبه با میر گفت: “اصل و اساس کار حفظ و صیانت از سلامت مردم است و تعداد بیماران مبتلا به هرگونه سهل انگاری و غفلت نسبت به کرونا همچنان رو به رشد خواهد بود.”

غلامرجا میرجو اظهار داشت: همکاری جامعه و اقشار مختلف مردم از جمله بازار ، ادارات و مدیران در نظارت بر پروتکل های استاندارد و بهداشتی به کاهش ترس از بیماری عروق بیماری کرونا قلب کمک می کند.

مهرجویی اظهار داشت: بازار و جامعه اداری نباید تصور كنند كه هیچ نظارتی برای اجرای قطعنامه های ستاد تاج گذاری در این شهر وجود ندارد ، اما در زمانی كه این بیماری شیوع پیدا كرده است ، باید با دقت و شدت بیشتری عمل كنیم.

فرماندار ژنو افزود: “با وجود سخت کوشی فراوان ، بازارها و اماکن عمومی باید با همکاری سایر دستگاههای ذیربط شبکه مراقبت های بهداشتی کنترل و بازرسی شوند.”

وضعیت قرمز ابتلا به کرونا در گناوه/ این روند نگران‌کننده است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تمایل کوهنوردی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: براساس آمار ، شیوع ویروس ها و بیماری قلبی عروق بیماری کرونا در استان از ماه گذشته رو به افزایش است.

کشمیری افزود: ماه گذشته تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان بوشهر کمتر از 500 نفر بود ، اما امروز این تعداد به یک هزار و 333 نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: هرچه تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان بوشهر زیاد شود ، تعداد بیماران بستری نیز افزایش می یابد و از بین بردن تعداد کشته ها بی اثر نخواهد بود.

کشمیری اضافه کرد: “افزایش بستری در بیمارستان و مرگ و میر در استان های همجوار هرمزان ، سیستان و بلوچستان و خوزستان حاکی از آن است که استفاده از کولرها ممکن است در مقابله با مشکلات اتاق و عفونت های کورو ویروس به دلیل مشکلات آب و هوایی ، هوای گرم مؤثر نباشد.” این امر به این دلیل است که به مردم توصیه می شود که پنجره ها را باز نگه داشته و مکان کاملاً بسته نشود.

وی اظهار داشت: توجه نکردن به مشکلات بهداشتی ، افزایش سفر ، جشن ها و مراسم عزاداری و مردم در مجاورت خانه های باغ از برخی دلایل افزایش شیوع بیماری قلبی عروق بیماری کرونا در استان بوشهر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد: با توجه به روند رو به رشد این بیماری در استان و عدم امکان تعطیل شدن جوامع ، پیش بینی می شود از هرگونه گرفتگی ترافیک و هرگونه تجمع جلوگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر در اوج این بیماری هستیم و در یک مرحله باید کاری انجام دهیم تا این رشد متوقف شود و از شیوع این بیماری در استان جلوگیری شود.

همه افرادی که در این شرایط به آن احتیاج دارند ، به مسایل و قوانین بهداشتی توجه می کنند و برای کمک به سلامتی و سلامتی دیگران به این معیارها رعایت می کنند.

دکمه بازگشت به بالا