عمومی

وضعیت بهداشتی و درمانی دشتستان ارتقا یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

وضعیت بهداشتی و درمانی دشتستان ارتقا یابد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ابراهیم رضایی شامگاه دوشنبه در نشست با پزشکان در بیمارستان شهید گنجی براججان اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را برای رفع نواقص موجود در حوزه سلامت در استان بوشهر انجام داد.

وی با اشاره به انتخاب مدیر واجد شرایط برای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: بدون شک بسته به مهارت بالای مدیریتی تیم جدید در حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر، وضعیت در این زمینه بهبود خواهد یافت.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای رفع کاستی های حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم، افزود: در این راستا با توجه به مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر از هیچ تلاشی در جهت رفع کمبودها استفاده نخواهد شد. پرسنل پزشکی.

وی خاطرنشان کرد: پس از پرداخت مطالبات بیمارستان ها، پزشکان و بهورزان از سوی وزارت بهداشت، الزامات حوزه سلامت را در استان بوشهر و شهرستان دشتستان پیگیری خواهم کرد.

رضایی گفت: مشکلات این حوزه را با جدیت پیگیری خواهم کرد و به زودی از مسئولان جدید حوزه سلامت و تیم مدیریتی استان بوشهر برای رفع مشکلات بهداشتی استان بوشهر و شهرستان دشتستان با وزارتخانه پیگیری خواهم کرد. ” سلامتی مثل قبل

وی بابیان اینکه چرا در تامین بودجه بهورزان از استان های دیگر عقب هستیم و این عقب ماندگی منطقی و بحث برانگیز نیست، خاطرنشان کرد: حوزه سلامت در استان بوشهر به ویژه شهرستان دشتستان باید با دانش تلفیقی و تخصصی برای رفع بسیاری از مشکلات برنامه ریزی شود. .

دکمه بازگشت به بالا