حوادث و رویداد

ورود هلال احمر به موضوع عفاف و حجاب

ورود هلال احمر به موضوع عفاف و حجاب

دبیرکل جمعیت هلال احمر فعالیت های هلال احمر در حوزه عفاف و حجاب را مطلوب و تلاش های این جمعیت را سازنده و سازماندهی شده عنوان کرد.

به گزارش دنیای 77، یعقوب سلیمانی در جلسه کارگروه عفاف و حجاب هلال احمر که با حضور نمایندگان وزارت کشور همراه بود، گفت:

وی با اشاره به اینکه حضور جوانان با شور و اشتیاق برای خدمت در پایگاه های هلال احمر پیوندی با قرارگاه مستحکم دفاع مقدس است، افزود: امدادگران هلال احمر با عشق، علاقه و فداکاری به مردم خدمت می کنند که این توانایی بزرگی است. “

ارتباط با هلال احمر در خصوص شیوه اشاعه فرهنگ حجاب

همچنین محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و رئیس کارگروه عفاف و حجاب جمعیت هلال احمر به تشریح مهمترین اقدامات این گروه در حوزه عفاف و حجاب طی یک سال و هفته گذشته پرداخت. عفاف و حجاب و گفت: شیوه نامه «اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب» نیز تهیه و به کل جمعیت هلال احمر ابلاغ شد.

گلفشان همچنین به تلاش مشترک استان ها در این زمینه اشاره کرد و گفت: در هفته عفاف و حجاب سال گذشته در مجموع 280 کارگاه آموزشی در سراسر کشور برگزار شد و 5900 نفر از مشارکت فعال 16 استان بهره مند شدند. این آموزش

وی افزود: آسیب شناسی جوانان و نوجوانان، زنان; خانواده و اشتغال، زندگی فعال، فرزندپروری و تربیت فرزند سالم از سرفصل های دوره های آموزشی هلال احمر است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر در خصوص آسیب شناسی عفاف و حجاب گفت: کمبود یا ضعف برخی قوانین، کمبود وقت و نیروی انسانی، عدم برخورد نظام مند با موضوع و عدم توجه به خانواده، کمبود مادی بودجه و نظارت مستقیم». از جمله مشکلات این حوزه است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مهدوی سرپرست تیم بازرسی هلال احمر نیز در این نشست تاکید کرد: هلال احمر از توانمندی های بسیار خوبی برخوردار است چرا که حضور جوانان و داوطلبان بسیار زیاد خواهد بود. موثر در توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا