عمومی

وبینار علمی «اندیشه صدر» برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

وبینار علمی «اندیشه صدر» برگزار می شود - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، هفتمین جلسه “جلسات اندیشه های صدار” به مناسبت پنجاه و یکمین سالگرد شهادت آیت الله صدار با موضوع “شهیدصادر” ؛ با حضور پروفسور مهدی گلشنی از دانشگاه صنعتی شریف ، وبینار روز سه شنبه ، 13 آوریل ساعت 11:30 صبح برگزار می شود تا آگاهی از نیاز به استعداد ، شجاعت ، وسعت و زمان را افزایش دهد.

شهید صدار ، قاضی ، به عنوان نظریه پرداز انسان شناسی ، دیدگاه های متفاوت و جالبی را در مورد جنبه های مختلف بشریت توضیح داده است ، كه هر كدام از آنها منجر به یك جنبش عظیم فكری و علمی در جهان اسلام شده است. تکرار و تبلیغ اندیشه شهیدصدر ، که توسط فقها و استعدادهای منحصر به فرد شیعه در میان دانشمندان و مربیان ، به ویژه جوانان و دانشجویان ارائه شده است ، می تواند عمق و حوزه علوم انسانی و اجتماعی اسلامی را گسترش دهد. از آنجا که شهید صدار توانسته است دیدگاهی اسلامی در برابر مفهوم سکولار غربی ارائه دهد ، این است که شهید صدار با تسلط کامل بر اصول و آموزه های دینی ، وارد عرصه علم مدرن شده است.

مجموعه وبینار “Sadar Chintadharar” با هدف معرفی زمینه و عمق اندیشه شهید صدار و الهام بخشیدن به جامعه دانشگاهی علوم انسانی و اجتماعی برای ورود جدی به مباحث اسلامی ، مقالات علمی و دانشمندان اسلامی برگزار می شود. انسان.

جلسات “آندصدر” را می توانید مستقیماً در صفحه اینستاگرام م Instituteسسه تحقیقات شهید صدار به آدرس زیر پیدا کنید:

https://www.instagram.com/shahidsadr

دکمه بازگشت به بالا