ورزش

واکنش کفاشیان به انتخابش به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال

آفتابنیوز :

علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره ورزش در ضعف تصدی کرسیهای بین المللی گفت: یکی از ضعیفترین بخشهای ورزش در ایران مربوط به امور است بینالملل و بعد از گذشت چندین سال همچنان ضعیف هستیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کسی که قصد عضویت در یک نهاد بینالمللی را دارد، باید توانایی های به نام از املاک و مستغلات را داشته باشد. تسلط بر زبان انگلیسی، دانش فنی، نفوذ در دستگاه های مربوطه از ویژگیهای نرم افزار و … به نام از املاک و مستغلات است. بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس از نمایندگان خود حمایت زیادی انجام می دهند.

کفاشیان انتخابش واکنش به به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال

رییس سابق فدراسیون در فوتبال گفت و گو با برنامه “ورزش و مردم” تصریح کرد: به عنوان کسی که در کمیته المپیک, دبیرکل میگویم حمایتها بوده این کافی نیست. متأسفانه همچنین پستها تشریفاتی از است اما باید بدانیم جایگاههای مهم در چطور باید رفتار کنیم. تصمیمات کمیتههای کارشناسی در باید بررسی شود.

کفاشیان در واکنش به اینکه گفته می شود در دوران لجهة حضور در هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به خوبی فوتبال از ایران حمایت نکرده است گفت: نباید انتظار داشت که در هیات رییسهای ١۶ n حضور دارند ما حرف نهایی باشد. تصمیمات ابتدا این که در هیات رییسه مطرح نمیشود، بلکه قبل از آن میشود لابی. به عنوان مثال کشورهای حاشیه خلیج فارس قبل از جلسه لابی میکنند و تصمیم نهایی را بین خودشان جمعبندی میکنند و در نهایت به جلسه میآورند. آسیا در شاید همین پنج، شش عضو تاثیرگذار باشند و بقیه نگاه میکنند که آنها چه میگویند.

وی در خصوص اینکه گفته میشود قرار است تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاب شود، گفت: شایعه است.

رییس سابق فدراسیون فوتبال درباره تبرئه شدنش در کمیته استیناف خاطرنشان کرد: به حکمی که برای ما صادر شده است که اعتراض کردیم اما شنیدهام گفتهاند پرونده را رسیدگی میکنند.

دکمه بازگشت به بالا