ورزش

واکنش ژاوی به رویارویی السد با پرسپولیس

واکنش ژاوی به رویارویی السد با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری دنیای 77؛ از یک دیدار در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه چهارم ، سپاهان با نتیجه 2 بر 1 ایران السد قطر را شکست داد. آل سعد با این باخت در گروه خود دوم شد و باید در مرحله 116 به مصاف پرسپولیس ایران برود.

ژاوی هرناندز ، سرمربی اسپانیایی السد علی رغم باخت ، عملکرد بازیکنان تیمش را ستود.

وی گفت: در این مسابقه با بازیکنان ذخیره بازی کردیم و به بازیکنان اصلی استراحت دادیم. این همچنین فرصتی بود تا بازیکنان ذخیره های خود را ثابت کنند.

سرمربی السد تأکید کرد: بازی خوبی انجام دادیم اما دو اشتباه باعث شد یک گل دریافت کنیم. این فوتبال است. جنگیدیم و شکست خوردیم. من به بازیکنان و تیم آل سعد افتخار می کنم. این آزمون خوبی برای کسانی است که بازی نمی کنند.

آیا ژاوی در پاسخ به این سوال از اشتباهات شخصی بازیکنانش می ترسد؟ وی افزود: “من به طور مداوم از اشتباهات ، به خصوص اشتباهات بازیکنانم نگران و ترسیده ام. ما باید از اشتباهات خود درس بگیریم زیرا تیم هایی مانند النصر ، العین و سپاهان تیم های خوبی هستند. این جزئیات است که تفاوت را ایجاد می کند. برای کنترل اشتباهات خود. این اتفاق خواهد افتاد زیرا دیگر جایی برای خطا وجود ندارد.

آل سعد در پایان بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا (پرسپولیس) در دور شانزدهم گفت: “همه تیم ها در آسیا تیم های قدرتمندی هستند.” ما نمی توانیم حریف انتخاب کنیم. ما حریف بعدی را مطالعه می کنیم و آن را آنالیز می کنیم زیرا همه تیم ها خوب بازی می کنند. ما علاقه مند به شرکت در این مسابقه هستیم.

258 41

دکمه بازگشت به بالا