ورزش

واکنش پوچتینو به هو شدن مسی و نیمار

واکنش پوچتینو به هو شدن مسی و نیمار

منابع خبرگزاری اعلام کردند دنیای 77; مائوریسیو پوچتینو که تیمش بعدازظهر امروز (یکشنبه) در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه توانسته است با نتیجه 3 بر صفر قعرنشین جدول را شکست دهد و برتری خود را تقویت کند، پس از بازی گفت. شرایط سختی برای تیمی بود که برای بقا در لیگ دست و پنجه نرم می کرد. اما تیم خوب کار کرده است و من از عملکرد تیم و نتیجه بازی راضی هستم. به دنبال پیروزی در این دیدار و سه امتیاز بودیم اما به هدفمان هم رسیدیم. برای رسیدن به این نتیجه بهترین هماهنگی را در زمین داریم.

او در مورد جو پارک دو پرنس که هواداران پاری سن ژرمن برخی از هم تیمی های خود از جمله لیونل مسی، نیمار و وینالدوم را منفجر کردند، گفت: “هیچ کس این صحنه را دوست ندارد و من از این موضوع ناراحت هستم.” همه کسانی که پاری سن ژرمن را دوست دارند از نتیجه نگرفتن مقابل مادرید ناراحت هستند. من شخصاً برای آنچه امروز در پارودوپرس احساس کردم متاسفم.

سرمربی آرژانتینی گفت: آیا همه ما تحت تاثیر این موضوع هستیم؟ نیمار و مسی “زمانی که به موقع از زمین اخراج شدند، مورد سوت بسیاری از متهمان قرار گرفتند.” ما غم و ناامیدی را درک می کنیم. همه ما با هم و به عنوان یک تیم آن را احساس می کنیم. ما باید مسئولیت اتفاقات رخ داده را بپذیریم. ما در ناراحتی هواداران شریک هستیم.

بیشتر بخوانید:

پاسخ لژیونر به پرسپولیس; به ایران برنمی گردم!

هدیه زیبای یک ایرانی به باشگاه پورتو / عکس

حمایت فابرگاس و سوارز از مسی و نیمار “خجالت آور است” / تصویر

253251

دکمه بازگشت به بالا