سلامت

واکنش وزیر بهداشت به بزرگداشت درگذشتگان کرونا در ۳۳ شبکه

واکنش وزیر بهداشت به بزرگداشت درگذشتگان کرونا در ۳۳ شبکه

وزیر بهداشت در نامه ای به استاندار این استان به صحبت می کنند نقش بازی کردن بازی های ویدئویی در رسانه ها در زمینه اطلاعات به عموم در نظر شیوع ویروس کرونا تشکر می کنم.

به گزارش دنیای 77 و به نقل از روابط عمومی فعالیت در استان از جرم و جنایت سازمان یافته پس از پخش ویژهبرنامه جشن خروج از این بیماری کرونا ، مسابقات شب از مرگ حضرت خدیجه کبرا(س) ۳۳ شبکه شامل شبکه های استانی و پخش پیام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در برنامه های, علی دارابی _ معاون امور استان صداوسیما_ نام از این اقدام گفت: نمک و تلاش مجموعه کارکنان پزشکی در کشور در مهار این بیماری کووید – ۱۹ قدردانی است.

بنابراین خدمات بهداشت همچنین نامه ای خطاب به دارابی معاون استان شکرگزاری پیام که او را دیدم: این پیام من را تشویق و همکاران من و دیگران است. اما اگر همراهیهای از نوع و شبانه روزی و مهربان به شما در تمام شبکه های ملی و استانی قطعنامه. نماز همکاران من مهار بیماری مانند نخواهد بود آنچه در آن است.

گفت: نمک به حفظ این نامه گفت: نقش بیبدیل رسانه ملی اطلاعات و افزایش آگاهی های عمومی و نیز بهبود اخلاقی از مدافعان سلامت در تاریخ کشور ما به عنوان یک موفقیت مهم است که در آن نوشته شده است. این است که انتظار می رود در ادامه راه است که ما قادر به کمک به قیمتی و کسانی که با ارجمندتان ما خوب است و به راحتی با کنترل کامل از کنترل بیماری از سلامت و نشاط مردم عزیز ما و ملت ما.

در پایان این پیام

دکمه بازگشت به بالا