عمومی

واکنش فرهاد مجیدی به جذب سعید عزت اللهی و حذف استقلال از آسیا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

واکنش فرهاد مجیدی به جذب سعید عزت اللهی و حذف استقلال از آسیا - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فرهاد مجیدی پس از پیروزی 3 بر صفر استقلالی ها مقابل پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی طبق پیش بینی ما پیش رفت. در نیمه اول موفق به گلزنی شدیم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و به آنها تبریک می گویم که این بازی را بردند و گل نزدند که برای ما مهم بود. موقعیت های بیشتری داشتیم که می توانستیم از آنها استفاده کنیم. در کل به دو تیم خسته نباشید می گویم و از هر دو تیم بازی خوبی دیده ایم.

وی در خصوص عملکرد رودی گستد مهاجم خارجی تیمش و گل اولش برای استقلال تاکید کرد: گستد در چند بازی گل نزد اما از عملکرد او در همان بازی راضی هستم. او یک فوتبالیست حرفه ای است و کمک زیادی به تیم ما می کند. خوشبختانه او امروز گلزنی کرد و امیدوارم در چند بازی آینده هم همینطور باشد.

سرمربی استقلال در خصوص خبر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما هم مانند هواداران نگران این موضوع هستیم و فکر می کنم سردار آزورلو با هوش خود می تواند این مشکل را حل کند.

مجیدی در پاسخ به سوالی درباره پست بازی ظفر سلمان و بازی نکردن امین قاسم زاد تاکید کرد: اولا سلمان دفاع چپ نیست و دفاع چپ ما را بازی می کند و از او خواستیم به تیم در حمله کمک کند. او این کار را به خوبی انجام داده است. من از او کاملا راضی هستم. قاسمی نژاد هم هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرد و به او تکیه کردیم اما متاسفانه باشگاه به وضوح از او شکایت کرده است. البته مشکلی نبود و نمی خواستیم ریسک کنیم و او را در لیست بازی قرار دهیم تا مشکلش حل شود. بیایید فردا با مسئولان استقلال صحبت کنیم تا مشکل حل شود. امین بازیکنی با اخلاق و فنی است و از او می خواهیم که به شرایط خوبش برگردد و به ما کمک کند.

وی در پایان در واکنش به شایعه انتصاب سعید اجت الله سرمربی استقلال گفت: دیروز گفتم با کسی صحبت نکرده ایم و در نظر نداریم و فقط یک هافبک خارجی مد نظر داریم و با هم صحبت کرده ایم. او نیم فصل را اضافه کند. لیست مازادی نداریم و تا پایان فصل به همه بازیکنان نیاز دارم و فقط یک بازیکن خارجی می خواهیم که باشگاه در حال آماده شدن برای اضافه کردن ما به نیم فصل است.

دکمه بازگشت به بالا