ورزش

واکنش خمارلو به ماجرای خیریت طارمی و ممنوع‌المصاحبه شدن غفوری

واکنش خمارلو به ماجرای خیریت طارمی و ممنوع‌المصاحبه شدن غفوری

پندار خمارلو درباره برگزاری کارگاه آموزشی گفت: جلسه خوبی بود. همانطور که در سال‌های گذشته در کارگاه‌های آموزشی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرده‌ایم، این یک جلسه نیمه‌میتینگ بود. خوب است که مدیران تیم حضور داشته باشند و دیدگاه خود را به اشتراک بگذارند.

مدیرعامل باشگاه فولاد اضافه کرد: مسئولان باشگاه یا فدراسیون می توانند حرف های خود را در فضای رسانه ای کنار بگذارند اما با برگزاری این گونه کارگاه ها به صورت چهره به چهره صحبت می شود. انتظارات بیان شده از سوی تیم ها و مسئولان کمیته برگزاری، روسای کمیته اخلاق و انضباطی نیز ممکن است انتظارات خود را افزایش دهند. هر دو طرف دوست داشتند این جلسات بیشتر باشد، با توجه به محدودیت های تیم سیتی، برنامه در یک جلسه برگزار شد، اما خوب بود.

وی در خصوص لیگ برتر امسال خاطرنشان کرد: فولاد برخلاف پیش بینی ها موفق شد به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان صعود کند که این به دلیل حمایت استراتژیک، کادر فنی و مدیران نکونام بود. کارخانه خطاها هدف اصلی ما حفظ آبروی فوتبال ایران بود. امسال به خاطر جام جهانی لیگ قهرمانان را نداریم و واقعا تعامل خوبی بود.

خمارلو افزود: نکونام با کت در میانه میدان بود. با تعامل او با مدیریت باشگاه و لیستی که ارائه کرد توانستیم صددرصد اجرا کنیم حتی اگر نتوانستیم آن فرد را جذب کنیم، نفر دوم و جایگزین تعیین شد. فکر می کنم نکونام هم از پیشرفت این بازیکن راضی بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رضاوند به فولاد جذب خواهد شد اما استقلالی ها اعلام کردند که این حرکت را انجام نمی دهد، تصریح کرد: بحث ما با استقلال در فضای حرفه ای بود. ما به استقلال مراجعه می کنیم و آنها شرایط اولیه را تعیین می کنند. با این حال، این یک مذاکره بود و به صورت حرفه ای بین آقای گرشاسبی و آتزورو انجام شد. هنوز به جواب نهایی نرسیده ایم اما امیدواریم رضوند را جذب کنیم.

وی در خصوص جذب بازیکن اسپانیایی و به کارگیری او در لالیگا گفت: این بازیکن از قبل جزو گزینه های نکونام بود اما به دلیل شرایط خانوادگی نتوانست بیاید و مدت زیادی بماند به همین دلیل قرارداد داشتیم. برای یک ماه برای لیگ قهرمانان.

خمارلو در مورد اظهار نظر طارمی مبنی بر اینکه کلمه خیریت را گفته است، گفت: مهدی طارمی الان افتخار فوتبال ماست، 4-5 سال گذشته بوده است. فکر می کنم بخشی از صحبت های طارمی، آن زمان تلویزیون پرسپولیس راه اندازی شد، ما در لایو اینستاگرام بودیم و یکی از مسئولان باشگاه طارمی را جلوی دوربین برد. من خودم تعجب کردم. حالا باید برای مهدی طارمی آرزوی موفقیت کنیم. خیلی خوشحالم که موفقیت مهدی را به عنوان یک یاری می بینم. امیدوارم موفقیت او روز به روز بیشتر شود. رفتنش خوب بود

وی در خصوص وریا غفوری ادامه داد: نه، سیستم حزبی آقای نکونام اصلا اینطور است. می توانید از بچه هایی که سال ها پیش آنجا بودند بپرسید. باید با سرمربی تیم مصاحبه ای ترتیب داده شود. ما همچنین در مورد حرفه ای بودن بحث می کنیم. جاوید نکونام 8 سال در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کرد و بیشترین بازی ملی را دریافت کرد. به هر حال او این حرفه ای بودن را دارد و این موضوع به واریا وابسته نبود. با سرمربی تیم برای مصاحبه بازیکنانمان هماهنگی داریم و وریا غفوری یکی از آنهاست. این ربطی به بحث جنبی واریا غفوری ندارد.

258 258

دکمه بازگشت به بالا