ورزش

واکنش بانوی کماندار به حذف از تیم ملی و دعوت به کمیته انضباطی

واکنش بانوی کماندار به حذف از تیم ملی و دعوت به کمیته انضباطی

ویدا حلیمیان پس از کنار گذاشته شدن تیروکمان از تیم ملی و دعوت به کمیته انضباطی گفت: برای پوشیدن پیراهن تیم ملی زحمت زیادی کشیده ام و دوست ندارم به راحتی آن را کنار بگذارم.

یکی از اعضای تیم ملی کامپوند بانوان در گفت وگو با دنیای 77، اظهار کرد: من به همراه حمزه نکاوی، حسام کوثر، راحله فارسی و کوثر خوشناودی کیا به یکسری مسائل و همچنین به کیفیت برگزاری اردو اعتراض کردم. و بارها مورد اعتراض قرار گرفت، به فدراسیون و مدیران تیم ها اطلاع رسانی شده است، به تیم ملی کشورمان هشدار داده ایم اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است. پس از آن تصمیم گرفتیم اعتراض خود را رسانه ای کنیم تا به گوش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برسد.

وی گفت: یکی از وعده هایی که شعبانی بهار قبل از راهپیمایی انتخاباتی به ورزشکاران داده بود اعزام ورزشکاران به دو دوره مسابقات جام جهانی که در کره جنوبی و فرانسه برگزار شد بود که متاسفانه بعد از اعزام تیم به کره جنوبی متوجه شدیم که فقط . گیسا بوردی و صالح پالیزبان برای اعزام به فرانسه حضور داشتند و رئیس فدراسیون قبل از اعزام تیم به کره جنوبی قول داد کل تیم را به فرانسه بفرستد.

حلیمیان خاطرنشان کرد: برای من به عنوان یک ورزشکار از فدراسیون حقوق نمی گیرم، بیمه ای ارائه نمی شود و باید همه وسایل را خودمان تهیه کنیم. اعزام به مسابقات برون مرزی بسیار مهم است و معتقدم تنها چیزی که ماه ها تلاش من را جبران می کند شرکت در مسابقات برون مرزی است.

وی افزود: فدراسیون معتقد است گیسا اوردی و صالح پالیزبان از طریق اسپانسر به جام جهانی فرانسه اعزام شدند. اگر واقعاً این دو کماندار از طریق اسپانسر ارسال شده اند، پس چرا نام اسپانسر ذکر نشده است، عدم شفافیت فدراسیون ما را به تعجب وا می دارد.

یکی از اعضای تیم ملی کامپوند بانوان درباره عدم حضورش در اردوی تیم ملی و دعوت به کمیته انضباطی گفت: پس از خروج من و 4 کماندار دیگر از اردوی تیم ملی، تا 11 مرداد به کمیته انضباطی و فدراسیون دعوت شدیم. . قبل از اینکه کمیته انضباطی تشکیل شود، تا تعیین تکلیف از حضور در اردوها و مسابقات محروم شدیم.

وی در نهایت گفت: یکی از اهدافم کسب مدال برای فدراسیونی است که روی کمانداران سرمایه گذاری می کند و آنها را به مسابقات مختلف اعزام می کند. واقعا دوست ندارم تیروکمان را در این شرایط به راحتی ترک کنم. امیدوار بودم فدراسیون با چند نفر از ما بنشیند و بدون دعوت از کمانداران به کمیته انضباطی موضوع را حل کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا