عمومی

واقعیت‌های جنگ را اگر ننویسیم دیگران وارونه خواهند نوشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

واقعیت‌های جنگ را اگر ننویسیم دیگران وارونه خواهند نوشت - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین، سردار محمد شیرازی شامگاه یکشنبه با نشریه به مناسبت دوازدهمین روز ادبیات جهاد و مقاومت. تقریبی رهبر معظم انقلاب در کتاب خون حوض فرمودند: خدا را شاکریم که برکات و برکات بزرگی به خاطر مجاهدت مجاهدین در سراسر کشور شناخته شده است.

وی افزود: ما با آن همت جنگیده ایم و منافع معنوی جنگ را مردم باید متحمل شوند، به ویژه زمانی که شکست توافق ننگین را احساس می کنیم، باید از ذره ذره این پیروزی بزرگ در دفاع مقدس برای قرن ها لذت برد تا بیا.”

رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا گفت: باید در این گنجینه عظیم حفاری کنیم تا ببینیم فداکاری ها و حمایت های عاشقانه رزمندگان چگونه شکل گرفت. فعالیت های مورد نیاز جبهه و حمایت های سیاسی در همه این ها، نقش مردم را باید به درستی دید و تحقق بخشید، در دوران دفاع مقدس افتخار بزرگی به دست آمد.

وی افزود: تقسیم این عظمت میسر نمی شود مگر اینکه نسل بعدی عزیزانی که آمدند این عظمت را در صحنه کتاب و هنر نشان دهند و این کتاب حوض خونی بود در صحنه ای که مردان نقش داشتند و زنان. نقش مهمی ایفا کرد.”

سردار شیرازی از رهبران معظم انقلاب با بیان اینکه اجر و ثواب زنان در دوران دفاع مقدس کمتر از مردان نیست، دفاع مقدس را بخشی از هویت ملت ایران و گامی عقلانی برای ایرانی دانستند. ملت

او گفت: «اگر ما واقعیت ها را ننویسیم، دیگران خواهند نوشت.

وی گفت: نحوه حضور مردم در دوران دفاع مقدس و دفاع مقدس نشان دهنده نقش مردم در دفاع از انقلاب بود.

سردار شیرازی گفت: در اوایل پیروزی انقلاب تجربه چندانی وجود نداشت، اما در این زمان حداکثر معنویت و اعتلای معنوی رخ داد و سرمایه گذاری های عظیمی از طریق دفاع مقدس برای کشور انجام شد.

رئیس دفتر فرماندهی کل قوا گفت: کشور به خاطر دوران دفاع مقدس اعتماد به نفس خود را به دست آورده و دشمنان متوجه شده اند که تهاجم هزینه بر است و روندی که قبلا بوده است، انقلاب سعی کرد بگوید که شما نمی توانید امروز به اعتماد به نفس رسیده ایم.

وی افزود: در دوران نظامی قبل از انقلاب ما دیدیم و متوجه شدیم که آمریکایی ها به دروغ خود را خادم ملت ایران می دانند و مانع حضور جوانان ما در عرصه های مختلف شده اند، چیزهای غیر ممکنی ممکن است.

سردار شیرازی افزود: دوران دفاع مقدس سرمایه های انسانی را در کشور بالا برده است و امروز و آینده بزرگانی چون شهید سلیمانی به کشور خدمت کرده اند که در دوران دفاع مقدس پرورش یافته اند.

وی گفت: روزی حضرت آقا به حاج قاسم سلیمانی فرمودند که نباید با انجام کار خانه به شهادت می رسیدی که حقوقت را زیاد کنی.

رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل نیروهای مسلح گفت: کشور ما زمانی در دوران دفاع مقدس از نظر سیاسی، نظامی و اقتصادی دست خالی بود و امروز دست ما پر است و پیروزی ما به زودی فرا می رسد.

دکمه بازگشت به بالا