ورزش

همه احتمالات کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

همه احتمالات کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

در هفته پایانی لیگ و جام حذفی ، برای تیم هایی که شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند می تواند اتفاق بیفتد.

به گزارش دنیای 77 ، مسابقات لیگ قهرمانان چهارم پرسپولیس طی دو هفته به پایان رسیده است ، اما هنوز هم در صدر جدول رقابتها برای ارتقاء به لیگ قهرمانان و ماندگاری در لیگ داغ قرار دارد. نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم لیگ و هم جام حذفی را برنامه ریزی کرده اند و از طرف دیگر با سه تیم برتر این لیگ که در جام حذفی نیز حضور دارند ، در این گزارش می توان اتفاقات بسیار خوبی رخ داد که بیشتر در این گزارش است. ما ذکر کردیم:

کدام تیم به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد؟

طبق قوانین AFC سهمیه تیم های ایران برای پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا 2 + 2 است. به عبارت دیگر ، دو تیم مستقیماً به مرحله پلی آف راه می یابند و دو تیم نیز با بخشی به طور مستقیم به این رقابت ها می روند. لیگ قهرمانان و جام حذفی مستقیم به لیگ می روند و تیم های دوم و سوم به مرحله پلی آف می روند.

آیا احتمال صعود در تیم چهارم لیگ وجود دارد؟

سه نفر از چهار تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در صدر جدول لیگ هستند. . البته پرسپولیس که در لیگ قهرمانان ثبت نام کرده و در صورت کسب جام حذفی ، سهمیه چهارم ایران به طور حتم به تیم چهارم جدول می رسد و تیم دوم لیگ به طور مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا صعود می کند. علاوه بر پیروزی مسجد سلیمان نفت در جام حذفی ، عجیب و غریب های متعدد می توانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از تیم چهارم جدول بدست آورد که به آنها اشاره خواهیم کرد.

چند تیم شانس پیشرفت در لیگ قهرمانان اروپا را دارند؟

به استثنای پرسپولیس که ارتقاء آن به طور مستقیم تأیید شده است ، استقلال ، تراکتور ، سپاهان ، فولاد و شاهرخ خودرو هنوز شانس کسب سهمیه از طریق لیگ را دارند.

شهر اتومبیل

البته ، شهر خودرو شانس بسیار کمی دارد ، اما هنوز هم می توان انتظار داشت. اگر فولاد و سپاهان در هفته پایانی از دست بدهند و شاه خودرو نساجی را با تعدادی گل بالا ببرد ، آیا می تواند در رده چهارم قرار بگیرد و اگر تیمی از پرسپولیس ، استقلال و تراکتور بتوانند به عنوان آخرین نماینده ایران ، جام حذفی را کسب کنند؟ صعود به رقابت. البته تفاوت تیم سوم لیگ ، سپاهان و تیم پنجم ، گل شاه خودرو مثبت 15 است و شانس شاه خودرو برای دریافت غرامت کم است.

فولاد

فولادا در جام حذفی نیست و اگر می خواهد به لیگ قهرمانان اروپا برسد ، باید در هفته گذشته تراکتور رقیب را شکست دهد. البته یک برد برای فولادار به رده چهارم نمی تواند ضریب ارتقاء این تیم را تضمین کند ، زیرا می تواند هفته گذشته با پیروزی سپاهان و استقلال در رده چهارم جدول قرار بگیرد و سپس در صورت کسب پیروزی در جام حذفی پرسپولیس یا استقلال ، آنها به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می کنند. ماندن. البته حتی اگر فولاد مقام چهارم را بدست آورد و مسجد سلیمان نایب قهرمان جام ملت NAFT نشود ، فولاد نمی تواند به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برسد ، که در پایان به آنها اشاره خواهیم کرد.

سپاهان

مانند فولادار ، سپاهان نیز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی غایب است و برای رسیدن به لیگ قهرمانان ، پیلکان هفته گذشته باید به تنهایی بازنشسته شود. البته اگر تراکتورسازی فولین و استقلال را در برابر شاهین شکست دهد ، سپاهان با وجود پیروزی مقابل پیان در رده چهارم باقی خواهد ماند و باید منتظر بماند تا قهرمان جام حذفی مشخص شود تا اگر مسجد سلیمان ناف را نبرد ، به عنوان تیم چهارم سهمیه کسب خواهد کرد. به تدریج اما پیروزی سپاهان مقابل تراکتور فولر برای سپاهان کمی آسانتر خواهد بود و با پیروزی مقابل پیاک می تواند حداقل یک مقام سوم را تضمین کند. حتی اگر استقلال و تراکتور هم زمان باختند ، این تیم می تواند با پیروزی مقابل پیانو به مقام دوم برسد و اگر پرسپولیس بتواند در جام ملت ها پیروز شود ، می تواند سهمیه مستقیمی در لیگ قهرمانان کسب کند.

آزادی

استقلال در تلاش است سهمیه را در دو جبهه بدست آورد که در لیگ بسیار راحت تر از جام است. هفته گذشته استقلال با شاهین شهدری روبرو خواهد شد که تصمیم گرفته است در لیگ دسته اول بازنشسته شود و انگیزه کمی دارد. استقلال در این مسابقه پیروز خواهد شد و به دلیل تفاوت بین گل های خود و تراکتور ، ارتقاء خود به لیگ قهرمانان را مشخص می کند و در این حالت اگر او یا پرسپولیس قهرمان جام ملت ها شود ، مستقیماً وارد این بازی ها می شود. استقلال در بدترین وضعیت لیگ در رده چهارم قرار دارد و در صورت پیروزی پرسپولیس و تراکتور در جام حذفی می تواند به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان برسد. البته اتفاق عجیبی می تواند رخ دهد که ما به آزادی رجوع می کنیم

تراکتور

شرایط تراکتور تقریباً مشابه استقلال است. این دو تیم 50 امتیاز دارند و تراکتور به دلیل اختلاف گل نسبت به استقلال در رده سوم قرار دارد که این هم بزرگ است. هم جام تراکتور و هم لیگ می توانند سهمیه کسب کنند. اگر آنها هفته گذشته فولاد را فتح کرده بودند ، فارغ از بازی های استقلال و سپاهان ، مقام سوم لیگ آنها نهایی می شد ، حتی بدون پیروزی در جام ملت ها ، اگر همه چیز در لیگ به ضرر تراکتورسازی می رفت ، به پلی آف می رسیدند ، به این معنی که آنها باختند به گل ها و در مقابل سپاهان پیان پیروز می شدند. حتی اگر استقلال به شاهین باخت ، تراکتور در جایگاه پنجم قرار خواهد گرفت. در این حالت ، تراکتور فقط برای صعود به آسیا نیاز به قهرمانی در جام حذفی دارد.

روغن مسجد سلیمان

دانش آموزان تاتاری که به نتایج نسبتاً قابل قبولی در لیگ دست می یابند ، شانس دریافت سهمیه از طریق لیگ را ندارند اما می توانند پس از پیروزی در دو دیدار جام حذفی ، مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا بروند. اگر این اتفاق بیفتد ، تیم چهارم لیگ دیگر فرصتی برای پیشبرد لیگ قهرمانان نخواهد داشت.

چیز شگفت انگیز آزادی و فولاد

با کسب مقام های برتر جدول و حضور سه تیم برتر در جام حذفی ، هر رویدادی می تواند سرنوشت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را تغییر دهد ، یکی از برجسته ترین ها. اگر استقلال مقابل شاهین باخت ، سپاهان به پکن و فولاد به تراکتور برسد ، استقلال در رده چهارم قرار دارد و تراکتور در مکان پنجم قرار دارد. در این حالت ، اگر تراکتور بتواند در جام ملت ها پیروز شود ، این فولاد و سپاهان هستند که به مرحله پلی آف صعود می کنند. رویدادی که کارهای زیادی برای انجام دادن دارد اما ممکن است. همین مسئله برای فولاد نیز می تواند رخ دهد. اگر فولاد برنده تراکتور شود و سپاهان و استقلال مقابل رقیب خود پیروز شوند ، مقام های دوم تا پنجم به ترتیب به استقلال ، سپاهان ، فولاد و تراکتور می روند. در این حالت ، در صورت پیروزی تراکتور در جام حذفی ، سهمیه به تیم چهارم نمی رسد ، فولاد ، و سپاهان و استقلال به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان خواهند رسید.

روز احساسی ترین رویداد احتمالاً برای آن رقم خورده است سپاهان چی؟

آنچه ما برای فولاد و استقلال توضیح داده ایم می تواند در مورد سپاهان نیز اتفاق بیفتد ، بسیار نادر است. اگر استقلال در شاهین پیروز شود ، سپاهان مقابل پیان پیروز می شود و فولاد مقابل تراکتورسازی را شکست می دهد. . اختلاف گل ، که اکنون مثبت است ، 9 است. به عبارت دیگر ، اگر سپاهان با یک گل پیکان را پیروز کند ، می تواند با 11 گل مقابل فولاد تراکتورها مقام سوم را کسب کند و سپاهان مقام چهارم را کسب می کند. در این صورت ، اگر تراکتور رتبه پنجم جدول ، جام ملت ها را بدست آورد ، استقلال و فولاد به مرحله پلی آف راه می یابند و سپاهان سهمیه را از دست می دهد. چیزی که خیلی دور است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا