عمومی

همه‌ چیز درباره پردرآمدترین ورزشکاران سال جهان

همه‌ چیز درباره پردرآمدترین ورزشکاران سال جهان

چطور تنیسور سوئیسی مسی و رونالدو را ترک کرد؟

به گزارش دنیای 77 ، این مجله اعتماد به نفس وی نوشت: “ورزش های حرفه ای از مدت ها قبل با ثبات اقتصادی چشمگیر فعال بوده اند.” حتی قیمت این صنعت از جنگ ، رکورد اقتصادی یا وقایع 11 سپتامبر فراتر رفته است ، اما اوضاع کلی در کرونا به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، به طوری که ورزشکاران پردرآمد دنیا برای اولین بار در چهار سال درآمد خود را از دست می دهند. این تعداد در سال جاری به 3.6 میلیارد رسیده است و پیش بینی می شود روند نزولی سال آینده ادامه یابد. زیرا تقویم مسابقه نامشخص است و اظهار نظر در مورد حضور تماشاگران امکان پذیر نیست. شما باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر تمایز قائل شوید. عواقب مالی این ورزش برای برخی از لیگ ها متفاوت بود. حقوق بازیکنان MLB به طرز چشمگیری کاهش یافته است ، در حالی که بازیکنان NFL هنوز رنج نکشیده اند. حقوق برخی از بازیکنان فوتبال در ایالات متحده یا اسپانیا 70 درصد کاهش یافته و برخی نیز پرداخت نشده است. تیم های سطح پایین حقوق راننده فرمول یک را محدود کرده اند و تیم های ثروتمند هنوز دستمزد بازیکنان را دزدیده اند. ضررهای بوکس مانند کونلو آلوارز و آنتونی جوشوا به 30 میلیون نفر رسیده است. در چنین شرایطی ، راجر فدرر به دلیل کاهش دستمزدها با درآمد 10 6106.3 میلیون در سال گذشته توانست از مسی و کریس رونالدو پیشی بگیرد و در صدر لیست پردرآمدترین ورزشکاران سال 2019 قرار بگیرد. حدود 100 100 میلیون از این مبلغ توسط حامیان ورزشکارانی از جمله نایک ، اعتبار سوئیس (شرکت خدمات مالی چند ملیتی) ، بارلا (شرکت غذایی ایتالیایی) و رولکس ارائه شده است.

ورزش بسکتبال با 100 بازیکن برتر سالها پیش به همین تعداد امتیاز دست یافت و با 31 بازیکن در لیست در فوتبال ، این 19 سال بالاترین امتیاز را دارد. بازیکنان NFL نیز حضور دارند. در جایی که بازیکنان قراردادهای تضمینی را امضا کرده اند که هزینه آنها در حدود 4 میلیارد پوند است ، حقوق آنها در پایان سال در ابتدای فصل تحت تأثیر قرار نمی گیرد. اما در صورت لغو بازی ها ، جوایز و پاداش های بازیکنان جایگزین می شوند و فقط حقوق اساسی در معرض خطر قرار می گیرند. MLB (لیگ بیس بال) بزرگترین ضربه را متحمل شده است. تنها بازیکن تیم 100 نفره لیگ ، کلینتون کارشا ، مهاجم چلسی داجرز است. سال گذشته 15 بازیکن از این لیگ در این لیست قرار داشتند. دلیل این امر این است که بازیکنان و دارندگان هنوز در حال مذاکره درمورد دستمزدها در سال 2020 هستند و مسابقات وارد دهمین هفته تعلیق خود می شود. گرل کول در ماه مه پس از امضای یک قرارداد 9 ساله با نیویورک یانکیز 12 12 میلیون درآمد کسب می کند ، اما او مانند همه بازیکنان کهنه کار ، فقط 28 286.500 دریافت کرده است.

فوتبال آمریکا 14 ورزشکار دارد ، تنیس 6 ورزشکار ، بوکس و گلف هر کدام 4 ورزشکار و مسابقات اتومبیلرانی 3 ورزشکار دارند. کانر کوهلی با 2 میلیون پوند درآمد و 48 میلیون دلار درآمد ، نماینده فردی کامپوزیتی رشته های انضباطی و هنرهای رزمی است که برای پنجمین سال متوالی در این لیست قرار دارد. با این حال ، نه NHL و نه راننده NASCAR آن را با حداقل درآمد 21.9 میلیون پوند در این لیست قرار ندادند.

در صدر لیست امسال راجر فدرر ، اولین تنیسور تاریخ است که موفق به کسب عنوان شد. این خبر خوبی برای تنیس است اما همچنین خبرهای بد است. بسیاری از کارشناسان و برگزارکنندگان بر این باورند که امسال هیچ تنیس مسابقه ای در جهان برگزار نمی شود و 400 ورزشکار حرفه ای از بیش از 70 کشور جهان در آمریکا مشکل دارند ، همه سعی می کنند راهی برای حفظ تقویم سالانه تنیس پیدا کنند. برنامه ای با تنیس بازان از 24 آگوست برگزار می شود.

پرداخت های قابل توجهی در تنیس در اول ژوئن هر سال پس از برگزاری سه چهار از چهار گرند اسلم در سال انجام می شود. سال گذشته ، به هر ورزشکار تنیس زن و مرد به طور متوسط ​​3.85 میلیون دلار پرداخت می شد.

رافائل نادال از اسپانیا در مصاحبه ای در این ماه گفت: “فکر می کنم سال 2020 عملا به پایان رسیده است و امیدوارم سال آینده استرالیا اوپن برگزار شود.”

این کنسل ها درآمد بازیکنان را کاهش داده است. عدم حضور یک ورزشکار در هر مرحله از مسابقات معتبر در هر مرحله ، درآمد ورزشکار شرکت کننده را افزایش می دهد که می تواند بسیار کاهش یابد. فقط تعداد معدود بازیکنان از این کاهش جان سالم به در خواهند برد.

گلف بازان ، مانند همتایان تنیس خود ، این روزها فقط در تابلوهای تبلیغاتی دیده می شوند. البته همین حضور تبلیغاتی باعث شد تا تایگر وودز در صدر لیست فوربز از 12 ورزشکار پردرآمد جهان 12 بار ، رکوردی داشته باشد. اگرچه معاملات بازاریابی در این دو بازی مشابه است ، اما به لطف وسعت بازی ، که در یک زمین بسیار بزرگ انجام می شود و در جایی که مسافت اجتماعی به خوبی مشاهده می شود ، گلف بسیار نزدیک به یک رزومه نسبت به تنیس است. تور PGA 11 ژوئن در تگزاس از سر گرفته می شود.

ورزشکاران از 21 کشور جهان در لیست فوربس قرار دارند. ایالات متحده نسبت به سال گذشته 687 ورزشکار در شش مکان دارد. لبرن جیمز با پرداخت 88.2 میلیون پردرآمدترین ورزشکار آمریکایی است.

تایسون فوری ، بوکسور سنگین وزن با 57 57 میلیون و چهار ورزشکار انگلیسی دیگر ، در رده یازدهم قرار دارد. اسپانیا همچنین دارای چهار نماینده است که به رهبری رافائل نادال با 40 میلیون پوند و 227 امتیاز فعالیت می کنند. فرانسه سه نماینده دارد که Killian Mbabane مهاجم 19 ساله پاری سن ژرمن 33.6 میلیون دلار درآمد دارد. برزیل ، آلمان و ژاپن هر کدام دو نماینده و یک لیست 100 نفر از 14 کشور دیگر دارند.

گردش مالی امسال نسبت به سال گذشته بیشتر بود ، اما 41 نام جدید به دلیل تأثیر کاهش دستمزد به این لیست اضافه شده است. بالاترین رتبه تازه وارد ، بازیکن Philadelphia Gulls ، کارسون ونتز است که یک قرارداد چهار ساله به ارزش 128 128 میلیون نفر دارد و در 12 ماه اول 54 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

راسل ویلسون بیشترین رنج را متحمل شده است. بازیکن سیاتل سال گذشته 80 میلیون دلار درآمد کسب کرد و در رده ششم قرار گرفت. وی قرارداد جدیدی به ارزش 65 میلیون امضا كرد ، اما در سال 2020 هیچ رقابتی برگزار نشد و او مجبور شد برای درآمد 15 15 میلیون خود 10 دلار تخفیف پرداخت كند.

لیونل مسی که در اواخر ماه مارس و در پایان ماه مارس با قطعی 70 درصدی با بقیه تیمش در بارسلونا موافقت كرد ، 20 میلیون توافق نامه تجاری امضا كرده است. 100 ورزشکار برتر دنیا 1.1 میلیارد درآمد کسب کرده اند. از این 100 مورد ، 51 ورزشکار با نایک قرارداد دارند. یکی از گرانترین معاملات نایک ، معامله 30 میلیون پوندی آنها با لبرون جیمز است. آدیداس 100 ورزشکار برتر را دارد که از مارک Reebok استفاده می کنند. فوربس 13 ورزشکار را که تحت حمایت Pepsi ، Gatorade و Mountain Dew هستند شناسایی کرده است. براساس گزارشی که اخیراً توسط شرکت بازاریابی Two Circles انجام شده است ، پیش بینی می شود مخارج نظامی حامیان مالی امسال 37 درصد کاهش یابد. در این گزارش آمده است که این معامله برای دو ماه گذشته به حالت تعلیق درآمده است و در سال بعد هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

در بخش بانوان ، نائومی اوزاکا رکورد درآمدهای زنان را تعیین کرد و از ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز پیشی گرفت و 8.4 میلیون درآمد کسب کرد. این نتیجه در حالی صورت گرفت که در بعضی از مقولات مانند فوتبال زنان هنوز نتوانسته است درآمد مشابه مردان را بدست آورد. اما مثل تنیس نیست و زن و مرد به طور برابر پرداخت می شوند و به همین دلیل است که ورزشکاران زن توانسته اند وارد این لیست شوند. به عنوان مثال ، در NBA ، ورزشکاران مرد 100 برابر بیشتر از رقبای زن خود در بسکتبال آمریکا درآمد دارند.

حضور مشترک اوزاکا و ویلیامز در لیست امسال اولین بار از سال 201 بود که این دو در همان زمان ظاهر شدند. در آن سال ، ویلیامز و شاراپووا در لیست نهایی قرار گرفتند. در سال 2017 و 2019 ویلیامز تنها زن لیست بود. این ورزشکار به دلیل تولد فرزندش در سال 2018 به رقابت نرسید و وارد رده بندی نشد. میانگین سنی 100 کشور برتر دنیا 30 سال است. Phil Mickelson ، گلر آمریکایی که سال بعد 50 ساله شد ، پیرترین است و پس از آن Tiger Woods ، دو بازیکن 44 ساله NFL در 44 ، 42 و 41 قرار دارد.

صهیون ویلیامسون در سن 19 سالگی 27.3 میلیون پوند درآمد کسب کرد و او را به جوانترین ورزشکار پردرآمد جهان تبدیل کرد تا بیستمین سالگرد تولد خود را در ماه ژوئیه جشن بگیرد. 10 از 100 ورزشکار برتر پردرآمد جهان زیر 25 سال سن دارند. موضوع دیگری که از لیست امسال بی اعتبار نشده است ، حضور پررنگ ورزشکاران در امور خیریه است. ورزشکاران پردرآمد امسال به دلیل شیوع تاج ، پول بیشتری به خیریه اهدا کردند. دهها ورزشکار در ایالات متحده برای کمک به گرسنگی آمریکایی ها در مجموع 52 52 میلیون اهدا کرده اند. “بازیکنان فوتبال آمریکایی و گلف برای کمک به نیازمندان حدود 800،525،000 دلار در برنامه های جداگانه جمع آوری کرده اند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا