سلامت

هشدار مجدد قالیباف درباره تبعات واریز نشدن سهم وزارت بهداشت از مالیات بر ارزش افزوده

هشدار مجدد قالیباف درباره تبعات واریز نشدن سهم وزارت بهداشت از مالیات بر ارزش افزوده

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی گلایه‌ها از عدم پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در حوزه سلامت، گفت: 9 درصد درآمد مالیات بر ارزش افزوده یک درصد وزارت بهداشت است و این مبلغ باید مستقیماً بر روی پانزدهم هر ماه.” این وزارتخانه باید پرداخت شود و اگر این مبلغ در حوزه سلامت به موقع پرداخت نشود، موضوع را با جدیت و شفافیت پیگیری می کنیم.

به گزارش دنیای 77، محمدباکر کلیباف در جلسه امروز (سه شنبه 7 تیرماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به پیگیری های نمایندگان در خصوص عدم اعطای سهم ده درصدی به وزارت بهداشت از هدفمندی یارانه ها اشاره کرد. و یک درصد از درآمد مالیات بر ارزش افزوده می گوید: یک درصد سهم مالیات بر ارزش افزوده وزارت بهداشت باید در پانزدهم هر ماه مستقیماً به این وزارتخانه واریز شود و هیچ گونه تاخیر و یا بحث دیگری در این مورد وجود ندارد.

وی تاکید کرد: همانطور که هفته گذشته در صحن علنی مجلس اصرار داشتم این مبلغ باید در اواسط هر ماه به طور مرتب پرداخت شود و در صورت عدم تحقق این امر به صورت ویژه و شفاف این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

رئیس مجلس همچنین با انتقاد از اینکه 12 میلیون مترمربع از نظر بهداشتی ساختمان های مربوط به پروژه های نیمه تمام و متروکه داریم گفت: این شرایطی است که حداقل نیمی از پروژه های دهه گذشته با برنامه ریزی دقیق در نظر گرفته نشده است. .

کلیباف گفت: متأسفانه به دلایل مختلف به نظر می رسد توانایی حل مشکلات در حوزه های مختلف را از دست داده ایم. مشکل و این یک مشکل جدی است که نتیجه نحوه اداره کشور است و این راه باید تغییر کند تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آسیب شناسی حاکمیت کشور به زمان بندی برنامه هفتم توسعه و تاثیر این برنامه در مدیریت مشکلات مختلف کشور گفت: اما به مبانی توجه کنید. ” مشکلات کشور باید به گونه ای برنامه ریزی شود که این برنامه بتواند کشور را از وضعیت فعلی خارج کند.

وی با اشاره به اهمیت رهبر معظم انقلاب در موضوع محوری بودن برنامه هفتم، گفت: اگر در برنامه هفتم روی 3 تا 4 موضوع عمده تمرکز کنیم، مطمئن باشیم که این مشکلات حل خواهد شد. اراده.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا