عمومی

هشدار جدی! در ایران فقط پرفسور نشوید

هشدار جدی! در ایران فقط پرفسور نشوید

تعیین سقف بودجه که به تصویب مجلس محترم رسیده است، برای ارتقای عملاً هر استاد جوانی به سطح علمی بالاتر بوده است. باید بداند که از این بابت هیچ درآمدی به دست نخواهد آورد، به خصوص رتبه علمی و پایه و ارتقای سالانه فرد.
به بیان ساده، برای کل معلم، مثلاً نباید با نمره سی یا بیشتر اشتباه کرد، ارائه به دولت محترم؟ جدا از این، حق مدیریت پروژه های مرتبط با صنعت، تدریس، مشارکت، حق تحقیق و حق منتور بودن و … پرداخت نمی شود؟! رشته ای از جهان بینی های میهن پرستانه که با آن سوابق درخشان بین المللی کشور را رها نکردی و در ایران ماندی تا چرخ علم و دانش در کشورت به صدا در نیاید.

نه ماه گذشت و اگر وزیر محترم علوم نمی گفت انشاءالله ادب این اساتید اجازه نمی داد این حرف را بزنند و بنویسند.

دکتر. محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

همکار استاد گفت: در قانون تخلف اعضای هیات علمی آمده است که اگر با همکاران و رئیس خود بی ادبانه صحبت کنید، احتمال تنزل رتبه وجود دارد. حداقل من اول از همه توضیح ندادم.

در یک کلام اعضای محترم هیأت علمی کشور اگر به روش ساده تری کاری انجام ندهید حال شما بهتر می شود. خدمات و عدالت نمایندگان محترم ایران را تبریک می گویم؟ فقط بدانید که آنچه در کشور باقی می ماند به برکت شهدای بزرگ و اساتید کشور است که در هر شرایطی با همین هدف وطن را نجات داده اند!

* استاد نمونه مهندسی سازه، مدیریت زلزله و بحران کشور و بنیانگذار تاب آوری و مدیریت بحران در ایران.

دکمه بازگشت به بالا