عمومی

«هرچه سند درباره من هست، منتشر شود»

«هرچه سند درباره من هست، منتشر شود»

شهید آیت الله دکتر بهشتی پس از تسخیر خانه جاسوسی و واقعه 1958 در مقابل خبرنگاران حاضر شد و به س questionsالات آنها پاسخ داد.

به گزارش دنیای 77 ، فرهختگان نوشت: یک روزنامه نگار از رئیس دیوان عالی کشور نظر در مورد تحویل میراژ از فرانسه به عراق را جویا شد ، وی پاسخ داد که کمک به دشمن در طول جنگ کاری برای ملت ما نیست. بی تفاوت ، اما دشمن شماره یک چیست؟ به جمع بندی بیشتری نیاز دارد. ملت ما باید آگاه باشد که کسانی که امروز سعی دارند از شخصیت محبوب و محبوب اسلامی ما مانند آیت الله طالحانی استفاده کنند ، وسیله فتنه است ، در حالی که ائمه جماعات و روحانیون احترام صریح و صمیمانه ای به آیت الله طالحانی دارند. شخصی در اطراف می تواند مشکلاتی را ایجاد کند یا به دولت خیانت کند. من امیدوارم که بیداری و بیداری نسل جوان و مردم عادی زمینه این فتنه را از بین ببرد ، همانطور که تاکنون تخریب کرده اند و نمی توانند از عزت و عزت جهان بزرگ به عنوان وسیله استفاده کنند. توطئه

آیت الله بهشتی در مورد اعلامیه اخیر دادستانی کردستان در مورد حمایت قضایی از احکام قضایی گفت: مقررات قانون و قانون کیفری اسلامی مربوط به این زیرساخت ها است.

سپس یک روزنامه نگار درباره بازداشت یکی از رهبران حزب کارگران انقلابی سوال کرد که رئیس دیوان عالی کشور به وی گفت: به دادستان کل انقلاب در این باره اخطار داده شد. طبق قانون اساسی ، وظیفه آنها این بود که در اولین بار دستگیری متهم را مطلع کنند ، گویا این کار را انجام داده اند ، اما آنها باید ترتیب محاکمه را در اسرع وقت انجام دهند ، که آنها نیز به آن منصوب شده اند و معمولاً منتظر هستند حکم و حکم. این سازمانها باید سعی کنند پاهای خود را بر روی چرخ دولت جمهوری اسلامی نگه دارند و شورشهایی را در این کشور آغاز نکنند و مردم و کارگران را به اعتصاب و مانند آن تشویق نکنند و حوادثی را در این گوشه و کنار ایجاد نکنند و نه جاسوسی ، دروغ و شایعات. پیشنهاد خودشان برای رفتن به میدان جنگ.

یک روزنامه نگار از دکتر بهشتی پرسید: “چه اتفاقی برای جاسوسی افتاده است؟” دکتر بهشتی در پاسخ گفت: “اکثر آنها اطلاعاتی در مورد من و همه افراد مسئول در این چند ماه دارند و بسیار مناسب است که این اطلاعات برای هر کسی که در اختیار داشته باشد و حضور هر گروه باید فاش شود تا ملت می تواند در مورد آنچه که هستند را بفهمد. “” بنابراین ، خوب است که حزب جمهوری اسلامی ، روزنامه های جمهوری اسلامی و بنیانگذاران جمهوری اسلامی در لانه به عنوان مجموعه های مربوط به آن منتشر شده و در دسترس همه مردم قرار گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا