ورزش

نیمه دوم با اصرار مجیدی سیستم را عوض کردیم/ فرصت را از دست دادیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نیمه دوم با اصرار مجیدی سیستم را عوض کردیم/ فرصت را از دست دادیم - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجید نامجوامطلاغ پس از تساوی استقلال مقابل تراکتور گفت: “مشکلی که این هفته با آن روبرو بودیم این بود که پنج روز بدون تمرین گذراندیم و بعد از آن دو ساعت تمرین کردیم و برای این بازی سنگین آماده بودیم.”

بازی از دو بخش تشکیل شده است. ما در نیمه اول بازی متعادل را دیدیم که شانس گلزنی کم بود. در نیمه اول بدن بازیکنان ما هنوز به شرایط ایده آل نرسیده اند. دلیل آن عدم تمرین پنج روزه بود. در نیمه اول ، استاندارد بازی برای هر دو تیم پایین بود.

در پایان بازی با آقای مجیدی تصمیم گرفتیم روش تیم را تغییر دهیم و چهار یا سه یا سه روز تمرین کردیم اما متوقف کردن تمرین به ما اجازه این کار را نداد. مجیدی زیدی ، سیستم بازی در نیمه دوم تغییر کرد و او اصرار داشت که باید در نیمه دوم با این سیستم بازی کنیم که خوب کار کرد و فرصتهای زیادی ایجاد کردیم.

ما شانس های زیادی داشتیم اما توپ های ما به نتیجه نمی رسید. بدنسازان ما به دلیل مصدومیت ما مورد انتقاد قرار گرفتند ، اما اکنون نتایج بدن سازی را در این بازی می بینم. تیمی که به مدت 5 روز تمرین نکرد ، 90 دقیقه دوید و اکنون نتایج آن بدنسازی مشخص است.

از آنجایی که حریفان ما نتوانستند سه امتیاز کسب کنند ، این یک فرصت خوب برای ما بود که با پیروزی مقابل تراکتورسازی به یک موقعیت خوب در جدول برسیم اما متأسفانه به این نکته مهم نرسیدیم. امیدوارم بتوانیم در جلسات آینده با این فشار کنار بیاییم.

وی با اشاره به برخی از لیست بازیکنان استقلال در این بازی گفت: “ما در دو مرحله آزمایش کردیم و هر بار که چندین بازیکن دچار بیماری شدند.” در آزمایش مجدد که انجام دادیم ، برخی از مثبت های جدید و برخی از مثبت ها وجود داشت. امروز تست یزدانی نیز مصدوم شد.

دکمه بازگشت به بالا