عمومی

نیروی دریایی سپاه ابهت استکبار جهانی را در خلیج فارس شکست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نیروی دریایی سپاه ابهت استکبار جهانی را در خلیج فارس شکست - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار رمضان جیراهی جمعه شب در یادواره شهدای خلیج فارس در بوشهر اظهار داشت: شهید مهدوی و همرزمانش پس از وارد آوردن ضربات سنگین به آمریکایی ها در جنگ خلیج فارس به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه جنگ خلیج فارس درگیری مهم با آمریکایی ها بود، افزود: شهید مهدوی و همرزمانش در درگیری مستقیم با آمریکا همراه با انهدام بالگردهای آمریکایی خود به شهادت رسیدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: شهید نادر مهدوی و همرزمانش شهید غلامحسین طوسلی، پاسدار بیژن، نصرالله شفیعی، آبسالانی، محمدیها، مجید مبارکی موفق شدند بالگرد پیشرفته خود را ساقط کنند.

جیراهی با بیان اینکه در این عملیات ضربه سختی به دشمن وارد شد، گفت: در این عملیات شهید نادر مهدوی و همکارانش شکوه و سربلندی جهان را در خلیج فارس در هم کوبیدند.

وی افزود: امروز نیروی دریایی سپاه از توان دفاعی، تهاجمی و بازدارندگی بالایی برخوردار است و توان تجهیزات این نیرو در حوزه های موشکی، پهپادی، ناوبری، عملیاتی و اطلاعاتی افزایش یافته است.

سی و پنجمین مراسم بزرگداشت شهدای عملیات رزم مستقیم با آمریکا در خلیج فارس با حضور نادر مهدوی و همرزمانش فرمانده نیروی دریایی سپاه در بوشهر برگزار شد.

فرمانده ناوگان ذوالفقار شهید نادر مهدوی به همراه هشت تن از همرزمانش در 16 اردیبهشت 1366 در درگیری مستقیم با آمریکا به شهادت رسیدند.

دکمه بازگشت به بالا