استانی

نمایندگان مجلس شوراها را بازوی اجرایی خود بدانند

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کازوین؛ لطف الله سیاکولی ، رئیس شورای ولایتی شورا و راجب رحمانی ، نماینده تاخت در شورای شورای اسلامی ، در جلسه روز پنجشنبه شورای ولایتی در پسر عموی ، در مورد مشکلات اعضا و مشاوره انتخاباتی شورا بحث و تبادل نظر کردند.

دلووی ، نماینده شورای شهر پرتگاه در این نشست گفت: مهمترین مشکلات این شهر آلودگی هوا و کمبود آب آشامیدنی سالم و ایمن است که باید برای تسریع در انتقال آب از سد طالقان استفاده شود.

هاشانی از شورای Mohammedia افزود: حذف کمیسیون ماده 100 می تواند چالش شهرهای کوچک را افزایش دهد ، بنابراین بهتر است آن را در دستور کار اصلاحات اصلاح کنید.

وی افزود: پیروی از شهر محمدانه و کمک به ساخت جاده دسترسی و تأمین زیرساخت ها در منطقه شهری مهرگان از دیگر مطالبات مردم است.

شکل_2020_12_24-16_32_35_810_ p8 ب

هیداری بوئین زهرا از شورای بون زهرا گفت: “نمی توان برای حراج پوشش Damal در مناطق دور افتاده از روستا پول سنگین گرفت و ما به کمک دولت نیاز داریم.

وی در مورد کمبود امکانات ورزشی در روستاها و لزوم تمرکز بیشتر بر اشتغال و توسعه روستایی صحبت کرد و خواستار نوسازی و تکمیل سالن ها و خانه های ورزشی و توسعه مراکز درمانی در منطقه شد.

علی نوری از شورای تاكستان در ادامه تصریح كرد: صلاحیت قانون ارزش افزوده به وزارت امور داخلی اعطا شده است و با گذشت هر دوره از اختیارات شورا كاهش می یابد و كاهش این قدرت نگران كننده است.

وی افزود: شوراها با نمایندگان هستند و ما مقابل مجلس نیستیم و منطقی نیست که این قدرت و اجرای قانون را برای تضعیف و خلع سلاح شورا در نظر بگیریم.

شکل_2020_12_24-16_32_35_672_ L0Y

نوری می گوید: البته ماده 100 ایراداتی دارد و در یک نگاه ممکن است فروش شهری محسوب شود اما می توان با اصلاح و جلوگیری از تخلفات ، از این ماده برای تأمین درآمد شهرداری ها استفاده کرد.

وی اظهار داشت: راه اندازی سایت موزه در تپه تاریخی نرجه و جایی که شهرهای کمتر از 50 هزار نفر با چالش پیوستن به شهر روبرو هستند مهم است ، امیدواریم تصمیم عادلانه ای در این زمینه اتخاذ شود.

دکمه بازگشت به بالا